جشنواره تلاوت های مجلسی  استان همدان به میزبانی ملایر برگزار شد

بیات گفت: هفدهمين دوره جشنواره ملی تلاوت‌های مجلسی مرحله استانی استان همدان در ملایر با حضور شش نفر از قاریان مجلسی برگزار شد.

  احسان بیات در گفت و گو با خبرنگار شبستان از شهرستان ملایر گفت:  هفدهمین دوره  سراسری  جشنواره تلاوت های مجلسی  در مرحله استانی استان همدان به میزبانی شهرستان ملایر  و با حضور فعالان قرآنی ی، قاریان و حافظانی از استان و شهرستان ملایر در موقوفه شادروان سیف الدوله برگزار شد

 

 دبیر اجرایی جشنواره تلاوت های مجلسی استان همدان  افزود: در این محفل نورانی  شش نفر از شهرهای مختلف استان همدان محسن سلیمانی، حسین فریدفر، سعید بهرام نیا،  علی جباری ، پیام بحیرایی و پیمان صدفی با تلاوت آیات  قران کریم با هم رقابت کردند.

 

   بیات تصریح کرد: در این رقابت‌ها علی جباری از شهرستان ملایر، پیمان صدفی از همدان و سعید بهرام نیا با رای مستقیم مردم و مستمعین  به عنوان نفرات افراد تا سوم انتخاب و به مرحله کشوری این جشنواره که دی ماه در جزیره قشم برگزار می‌شود راه یافتند.

 

  وی گفت: سه نفر بعدی شامل  پیام بحیرایی از شهرستان نهاوند، حسین فرید فر از شهرستان ملایر و محسن سلیمانی از شهرستان همدان  مشترکا رتبه دوم  را به دست  اورده هر شش نفر قاری حاضر  مورد تقدبر قرار گرفتند.

 

 وی اضافه کرد: برنامه های قرآنی و متنوع برای کودکان و قرعه کشی از برنامه های این جشواره بود.

 

کد خبر 1233665

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha