بصیرت افزایی سرلوحه برنامه های فرهنگی بسیجیان قرارگیرد

خراسانی مطلق با تأکید بر اینکه بصیرت افزایی باید به عنوان سرلوحه برنامه های فرهنگی بسیجیان مدنظر قرارگیرد، گفت: با توجه به تأکید رهبر معظم انقلاب باید دستاوردهای نظام اسلامی در برابر جنگ ترکیبی دشمن برای جامعه به خصوص نسل جوان تبیین شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، سرهنگ حسین خراسانی‌مطلق شامگاه (۲۸ آبان) در همایش خانوادگی یاوران ولایت که به مناسبت هفته بسیج در فرهنگسرای بیرجند برگزار شد، اظهار کرد: همزمان با هفته بسیج بیش از ۲ هزار برنامه با ۴۳ سرفصل در سطح استان پیش‌بینی شده است.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند گفت: اجتماع اقتدار بسیجیان، رزمایش جهادگران فاطمی و همایش طلایه‌داران اقتصاد مقاومتی از جمله برنامه‌های محوری هفته بسیج در استان است.

 

وی با تأکید بر اینکه بصیرت افزایی و آگاهی بخشی باید به عنوان سرلوحه برنامه های فرهنگی بسیجیان مدنظر قرارگیرد، افزود: دشمنان به دنبال نادیده گرفتن و انکار دستاوردهای انقلاب اسلامی هستند اما با توجه به تأکیدهای رهبر معظم انقلاب باید دستاوردهای نظام اسلامی در برابر جنگ ترکیبی دشمن برای جامعه به خصوص نسل جوان تبیین شود.

 

خراسانی مطلق در ادامه بر برگزاری جلسات بصیرت افزایی و آگاهی بخشی در هفته بسیج به صورت ویژه تأکید کرد و افزود: بسیجیان باید علمدار بصیرت‌بخشی باشند و پایگاه های بسیج در طول سال نیز نشست های بصیرتی را برگزار کنند.

 

وی در ادامه با اشاره به حوادث اخیر در کشور،  تصریح کرد: این روزها در جامعه اسلامی شاهد وقایع و اتفاقاتی هستیم که گاهی اوقات به خاطر از دست دادن جوانانی در مملکت که با خون دل‌ها بزرگ شده‌اند، آزرده خاطر می‌شویم.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند با اشاره به فریب و تحت تاثیر فضای مجازی قرار گرفتن برخی از جوانان در فتنه اخیر، ادامه داد: از کم‌کاری‌ها، کارهای بدموقع و بی‌موقع، عمل‌های نابهنگام انجام شده مسئولان‌ دستگاه‌های فرهنگی تا مجموعه‌های مختلف که سهمی در این تقصیر دارند همه در این خصوص رنج می‌بریم.

 

وی با بیان اینکه حضرت امام خمینی(ره) انقلاب اسلامی ایران را نقطه شروع انقلاب بزرگ جهان اسلام به پرچمداری امام زمان(عج) دانست، عنوان کرد:  جبهه حق جبهه به هم پیوسته‌ای است و ثمره‌ خون همه مجاهدان جبهه حق از ابتدای بشر تاکنون تبدیل به انقلاب اسلامی شده است.

 

خراسانی مطلق تأکید کرد: جنگ جبهه حق و باطل تمام شدنی نیست و تا زمان ظهور این جنگ‌ها و فتنه‌ها به اشکال مختلفی وجود خواهد داشت و آنهایی که بتوانند خود را به جبهه حق وصل کنند پیروز خواهند شد.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند با بیان اینکه در شرایط کنونی بسیجیان نباید انفعالی برخورد کنند، افزود: باید هر فردی به انداز خود در جهاد تبیین برای مقابله با جنگ ترکیبی و شبهه افکنی دشمنان ورود کرده و به وظایف خود عمل کند.

 

وی با تأکید بر اینکه امروز تکلیف همه ما در میدان‌داری از انقلاب اسلامی مشخص است، گفت: باید  تکلیف‌ مدارانه، با ذوق و سلیقه خاص و دلسوزانه فرزندان این مرز و بوم را که غبار فتنه بر ذهن آنها نشسته از این فضای غبارآلود بیرون بکشانیم.

 

 


 

کد خبر 1233674

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha