اولین شهرک انرژی کشور در قزوین راه اندازی می شود

اعلایی گفت: با پیگیری مجموعه مدیریتی استان اولین شهرک انرژی کشور در استان قزوین راه اندازی خواهد شد که یک ظرفیت قابل توجه برای تولید انرژی و اشتغال برای استان و کشور است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قزوین به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، محمدمهدی اعلایی در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان قزوین با اشاره به راه اندازی گمرک در شهرک چرم‌ سازی اظهار داشت: فرآورده های تولیدی چرم‌ سازی که بیشتر پالایشی هستند برای انجام خدمات گمرکی به قزوین می آمدند که همین موضوع باعث بروز مشکلاتی شده بود و با راه اندازی گمرک در شهرک چرم‌سازی، محموله ها دیگر رفت و آمد نمی کند.

 

استاندار قزوین با اشاره به تلاش مجموعه مدیریتی استان برای برطرف شدن مشکلات اراضی عظیمیه افزود: در این زمینه مصوبه‌های کشوری هم گرفته شده و اگر همکاری لازم انجام شود به طور قطع مشکلات این اراضی هم مانند اراضی اندیشه برطرف خواهد شد.

 

وی به برخی از تصمیمات مجموعه مدیریتی استان به منظور پیشرفت و تعالی اشاره کرد و توضیح داد: با پیگیری مجموعه مدیریتی استان اولین شهرک انرژی کشور در استان قزوین راه اندازی خواهد شد که یک ظرفیت قابل توجه برای تولید انرژی و اشتغال برای استان و کشور است و به صورت رسمی عملیات آن آغاز خواهد شد.

 

اعلایی خاطر نشان کرد: با توجه به پیگیری مسئولان مشکلات نصرت آباد و سیردان هم برطرف می‌شود که امیدواریم مورد رضایت مردم این 2 منطقه قرار گیرد.

 

 

 

کد خبر 1233676

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha