ساماندهی و جمع آوری بیش از یک هزار و ۸۰۰ معتاد متجاهر در البرز انجام شد

عبداللهی با اعلام خبر استقرار اردوگاه ماده ۱۶ در تمام شهرستان های استان البرز گفت: ساماندهی و جمع آوری بیش از یک هزار و ۸۰۰ معتاد متجاهر در البرز انجام شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، مجتبی عبداللهی در جریان بازدید میدانی از اردوگاه های ماده ۱۶ استان البرز که شامگاه شنبه ۲۸ آبان انجام شد گفت: اشتغال و بازگشت، امکان درمان و مهارت آموزشی به آنان یکی از اهداف اجرای طرح جمع آوری و ساماندهی معتادان مهاجر است. 

 

استاندار البرز افزود: در جریان طرح جمع آوری معتادان متجاهر بیش از یک هزار و ۸۰۰ نفر ساماندهی و به اردوگاه ماده ۱۶ برای مهارت آموزی و درمان منتقل شدند. 

 

به گفته وی، پروژه های عمرانی اجتماعی استان البرز به ویژه طرح تجهیز اردوگاه های نگهداری از معتادان، متکدیان پرخطر در دستور کار است.

 

به گفته وی، تلاش های متعددی از طرح استانداری البرز با هدف بهبود شرایط زندگی این بیماران در نظر گرفته شده است به ویژه چند سوله در شهر ماهدشت به مساحت ۴ هزار متر مکان یابی و برای اقدام جهادی راه اندازی شده است. 

 

استاندار البرز خاطرنشان کرد: اراضی نزدیک به بهشت علی در محدوده جاده ماهدشت به اشتهارد نیز امکان ساماندهی بیش از ۸ هزار معتاد متجاهر، کودکان کار و متکدیان را فراهم آورده است. 

 

 

کد خبر 1233721

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha