انقلابی بودن از مشخصه‌هایی لازم برای عهد و پیمان با ولایت فقیه است

آیت الله دستغیب گفت: دینداری و انقلابی بودن از مشخصه هایی است که لازم است برای عهد و پیمان به ولایت فقیه داشته باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان فارس، آیت الله سید علی اصغر دستغیب، امروز یکشنبه (29 آبان) در جلسه مجمع عمومی عادی شبکه مجمع خیرین فارس که به میزبانی کتابخانه های عمومی استان فارس برگزار شد، گفت: عصاره خیر و نیکی استان در این مجمع جمع هستند.

نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه اتحاد بر اساس مشترکات یک اصل اساسی اسلامی قرآنی است، اضافه کرد: وحدانیت خدا و کتاب الله از مشترکاتی است که بین همه وجود دارد و باید کارها بر اساس خدا شناسی و وحدت باشد.

وی با یادآوری این مطلب که آیین مقدس اسلام از دیگر مشترکات ماست و مشترکات بیشتر در پرتو اهل بیت (ع) است، اظهار کرد: در این دایره برخی برنامه ها و کارها که نمونه آن مجمع خیرین است دارای مشترکات زیادی است و تمام اصول فطری انسان و آنچه در کتب آسمانی و خواست ذاتی انسان هاست دیده می شود.

آیت الله دستغیب با اشاره به اینکه مزدوران استکبار و صهیونیست به هیچ اصلی از اصول دینی و انسانی پایبند نیستند، تاکید کرد: عده ای در همین شرایط  و وضعیت با هم جمع شوند و هر کدام بر اساس تجربیات و امکانات موجود شان، کار عظیم و ارزشمندی را انجام دهند.

وی با یادآوری این مطلب که بالاترین کاری که وجود دارد همین کاری است که شما انجام می دهید، اضافه کرد: دینداری، اسلامی و انقلابی بودن از مشخصه هایی است که لازم است برای عهد و پیمان به ولایت فقیه داشته باشیم.

آیت الله دستغیب افزود: اتفاقات امروز، امتحان بزرگی است و وظیفه ای داریم افکار و ایده هایمان را با هم نزدیک کنیم و خدای نکرده وضعیت فرهنگی جامعه به سمتی نرود که شاهد تغییراتی در زندگی افراد مثل «زبیر» باشیم، او انسان کمی نبود اما در جنگ «جمل» فتنه راه انداخت، «زبیر» اهل خیر بود ولی راهش را از اهل بیت (ع) جدا کرد.

وی با اشاره به اینکه برخی ها آنچه از رسانه های بیگانه مزدور بر ذهن شان اثر می گذارد به همدیگر منتقل می کنند، گفت: توجه به مسائل معیشتی امروز به شدت لازم است و امیدوارم مسائل معیشتی مردم حل شود و من فکر می کنم اکثر مردم هیچ اختلافی جز مسائل معیشتی ندارند، اگر اختلافی در حوزه اجتماعی و سیاسی وجود داشته باشد، به طور حتم با گفتگو حل می شود.

نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان فارس با یادآوری این مطلب که مسئولین استان در مسائل فرهنگی هم شما منشا اثر هستند، تاکید کرد: استان فارس الان بهترین شرایط را دارد و همه مسئولین استان فارس دلسوز هستند و در مسیر صحیح هستند و دعا می کنیم استان را از وضعیت محرومیت نجات دهند.

کد خبر 1233741

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha