۲۴۲  عنوان برنامه هفته بسیج در زاهدان

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زاهدان گفت: امسال در هفته بسیج ۲۴۲ عنوان برنامه و ۳۹۱ برنامه اجرایی پیش بینی شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از زاهدان،«محمد رضا نخعی» در نشست خبری با اصحاب رسانه بیان داشت: امسال در هفته بسیج، ۳۹۱ عنوان برنامه و ۳۹۱ برنامه اجرایی به همت بسیجیان و فرماندهان پایگاه های مقاومت و حوزه های مقاومت در زاهدان پیش بینی شده است.

 

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج  سپاه زاهدان با بیان اینکه دیدار و سرکشی از خانواده شهدا اولویت بسیج است، ادامه داد: ۵۲ دیدار و سرکشی از خانواده های شهدا در طول هفته بسیج انجام می شود.

 

نخعی تصریح کرد: برگزاری یادواره های شهدا، تهیه و توزیع ۲هزار  بسته معیشتی و ۸۰۰ بسته لوازم التحریر،   مسابقات بومی و محلی ویژه  دانش آموزان در ۱۱ نقطه،  افتتاح ۴۰ پایگاه مقاومت، طرح آبرسانی به روستاهای اطراف زاهدان،  ۴۵ نشست جهاد تبیین، ۱۹ کارگاه آسیب های اجتماعی، ۸ کارگاه عفاف و حجاب، ۶ برنامه برای فرزند آوری، نشست سواد رسانه ای، ۱۸۰ گشت محله محور و ۲۰ میزخدمت  از  ویژه برنامه های هفته بسیج است.

 

وی افزود: یکی از عمده برنامه هایی که در مجموعه بسیج پی گیری می شود محرومیت زدایی و سازندگی است که در طول سال طرح هایی  انجام گرفته و نیز مدارسی افتتاح شده و قرار در هفته بسیج ۹ مدرسه دیگر را افتتاح کنیم.

کد خبر 1233758

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha