برگزاری  ۴۹۲ برنامه همزمان با هفته بسیج در همدان

حسینی گفت: همزمان با هفته بسیج ۴۲ عنوان در قالب ۴۹۲ برنامه فرهنگی، خدماتی، آموزشی و افتتاحیه در عرصه های مختلف در سطح شهرستان همدان با همت بسیجیان اجرا می‌شود.

 

 

سید جواد حسینی ضمن گرامیداشت هفته بسیج در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان همدان گفت:  چهل و سومین  سالروز تشکیل طیبه بسیج را که یک یادگار ماندگار است و این تفکر بسیجی باعث شده که بر دشمنان غلبه کنیم   و در طی سالیان گذشته هر جا خلاای وجود داشته باشد بسیج پیش قراول کارهاست و تمام مردم زیر چتر بسیج هستند مگر کسانی که دست نشانده دشمن هستند.

 

فرمانده سپاه ناحیه همدان  ادامه داد: در حقیقت بسیج یک فرمول است که باعث آرامش مردم می شود و امسال با شعار خدمت گزاری نامگذاری شده است.

 

وی  گفت:  به مناسبت هفته بسیج ۴۷ عنوان درقالب۴۹۲ برنامه فرهنگی، خدماتی، آموزشی و افتتاحیه در سطح شهرستان همدان اجرا می شود.

 

حسینی  با بیان اینکه برنامه های هفته بسیج از 20 آبان با میزبانی از جهادگران فاطمی 2 با حضور هزار بسیجی ورزشکار کشور در همدان آغاز شد ادامه داد: برپایی یادواره شهدای شاهچراغ و شهدای امنیت ، یادواره شهدای جورقان، اعزام کاروانهای پزشکی به نقاط محروم به ویژه روستاهای محروم در بخش های چشم پزشکی، پزشک عمومی، خانواده، مشاوره و طب ایرانی از برنامه های اجرای است.

 

فرمانده سپاه ناحیه همدان  ادامه داد: افتتاح چندین باب منزل مسکونی محرومان و مددجویان، توزیع بیش از  یکصد بسته معیشتی، افتتاح کارگاه خیاطی جورقان با اشتغالزایی 15 نفر،افتتاح کارگاه تولیدی دستمال کاغذی در جورقان،دیدار با نماینده ولی فقیه با حضور منتخبین بسیج از اقشار مختلف، افتتاح پایگاه بسیج در جورقان و بازار مظفریه، برپایی میز خدمت و ویزیت رایگان، اجرای مسابقات ورزشی در سالن شهید قهاری، برگزاری ارودی استانی راهیان نور پیشرفت در بخش خواهران و برادران، تطهیر و زیباسازی دیوارهای سطح شهر توسط گروه‌های جهادی از دیگر فعالیت های اجرای است.

 

وی، برگزاری همایش من و رفیق شهیدم و اهدای کمک جهیزیه و سیسمونی، اجرای برنامه طبیب ایثار، توزیع غذا به اندازه 1500 پرس در بین نیازمندان،پخش قربانی به نیازمندان، تقدیر از 150 هنرمند، تجلیل از کاسبان امین برگزاری جشنواره ورزشی بومی محلی در کانون بسیج ، برگزاری رزمایش اقتدار بانوان، عطر افشانی مزار شهدا توزیع کمک جهیزیه، مرمت و بازسازی مدارس در انصارالامام، تقدیر از پرستاران و پزشکان، توزیع بسته های لوازم التحریر ، اعزام تیم 10 نفره فنی تأسیساتی به روستاها؛ توزیع غذای گرم، پیگیری و رصد کارتون خواب ها از دیگر برنامه هلی تدارک دیده شده برای هفته بسیج در همدان عنوان کرد.

 

 

 

.

 

کد خبر 1233781

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha