شبهات جوانان در فضای مجازی پاسخ داده شود/ تبیین دستاوردهای نظام و دولت پیوست فضای مجازی داشته باشد

حسنی با بیان اینکه اگر در امور بحث پیوست رسانه ای به میان می آید امروز باید بگویم پیوست فضای مجازی باید باشد، گفت: شبهات جوانان در فضای مجازی باید پاسخ داده شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام در نشست شورای اطلاع رسانی در این استان اظهار کرد: شورای اطلاع رسانی نقش مهمی در راستای تبیین واقعیت ها در سطح جامعه برعهده دارد و امید است که نتیجه این جلسات برای اطلاع رسانی صحیح به مردم و تبیین خدمات نظام و دولت گام های خوبی برداشته شود.

 

محمدسبحان حسنی با بیان اینکه بحث ما بحث اطلاع رسانی است، در جایی که خلا اطلاعات وجود دارد ما هم کمک می کنیم که اطلاع رسانی صحیح و بر مبنای واقعیت ها صورت گیرد.

 

وی افزود: مخاطبان رسانه ها اقشار مختلف مردم هستند و هر کدام به تناسب وضعیتی دارند مورد مخاطب قرار می‌گیرند و بایستید روش های اطلاع رسانی متناسب با نیازها و ذایقه های که وجود دارد باشد.

 

معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام با تاکید بر اینکه دستاوردها و خدمات نظام باید برای اقشار مختلف مردم به ویژه نسل جوان تبیین شود، ابراز کرد: محوریت در بحث تبیین ارایه کارهای انجام شده در عرصه‌های مختلف است که بایستی مردم در جریان خدمات دولت انقلابی قرار بگیرند.

 

وی بیان کرد: اطلاعات کامل از خدمات دولت در اختیار مردم قرار نمی‌گیرد و طبیعتاً برخی از نارضایتی ها که وجود دارد ناشی از عدم آگاهی از خدمات دولت است و بخشی هم بحث مطالبه گری است که آنچه اتفاق نیفتاده است را دنبال می‌کنند.

 

حسنی گفت: باید راهکار داشته باشیم و وقت بگذاریم و به صورت عملی باید پاسخگو باشیم، ممکن است برخی از مطالبات نیز در واقع مطالبات به حقی نباشد اما می شود با تشریح مسایل، اقناع سازی لازم را انجام داد و پاسخگویی متناسب را داشته باشیم.

 

وی بیان کرد: بخشی هم از این افراد که اغتشاش گر هستند سر عناد دارند ‌و‌ دشمن در این فضاها سعی می کنند صحنه گردان باشد و این مدیریت را به سمت خود ببرند.

 

معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام گفت: دشمنان نظام و انقلاب از دل همین نقاط ضعف سناریو تولید می کنند و در ذهن مخاطبین فضا را آماده می کنند و با کار حرفه ای این را عملیاتی می کنند رسالت ما در این حوزه جدا سازی این افراد از همدیگر با نوع مطالبه ای که دارند.

 

حسنی ابراز کرد: در بحث اقناع سازی و اطلاع رسانی که عقب هستیم، دستگاه های اجرایی ما در استان، نهادهای حاکمیتی و صدا و سیما نقش برجسته ای داشته باشند و دستگاه های فرهنگی که مسولیت دارند حتما باید پای کار باشند و در میدان میدان داری کنند.

 

معاون سیاسی و امنیتی استاندار ایلام گفت: بحث فضای مجازی بحث بسیار مهمی است که همه به آن دسترسی دارند و آن محتوای که تولید‌ می شود ما در این حوزه ضعیف هستیم و اثرگذاری در این حوزه بسیار است.

 

وی بیان کرد: اگر در امور بحث پیوست رسانه ای به میان می آید امروز باید بگویم پیوست فضای مجازی باید باشد، اگر در این فضا تولید محتوا داشته باشیم، اثر گذاری آن خیلی بیشتر این است که تیم به مدارس بفرستیم.

 

حسنی تصریح کرد: هر لحظه باید تولید محتوا کنیم چرا که دشمن با تمام توانش در فضای مجازی است و در غیر این صورت همچنان روایت‌گر اول آنها خواهند بود.

 

وی بیان کرد: خیلی از شبهات در فضای مجازی ایجاد می شود و باید در همان فضا هم پاسخ داده شود و امروز به نظر می رسد که هر دستگاهی و هر اداره ای باید مجموعه ای تحت عنوان فضای مجازی داشته باشد چرا که روز به روز تکنولوژی های جدید وارد این عرصه می شود.

 

کد خبر 1233784

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha