صدا و سیما روی قله های فرهنگی شامل خانواده، دین، شهادت طلبی کار کند

آیت الله مدرسی با اشاره به اهمیت توجه صدا و سیما به زیرساخت های اسلامی گفت: صدا و سیما روی قله های فرهنگی شامل خانواده، دین، شهادت طلبی کار کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، آیت الله سید محمد کاظم مدرسی امام جمعه بخش مرکزی یزد در مراسم تکریم و معارفه مدیر کل صدا و سیما مرکز یزد گفت: یکی از زیرساخت های هر تمدنی ارتباطات در میان مردمان آن خطه است و در راستای آن تمدن قرار می گرد که نیاز به ابزار و نیروی انسانی دارد لذا قرآن و اهل بیت در کنار همدیگر به عنوان عامل زیرساختی برای تمدن اسلامی باید در کنار هم قرارگیرند.

 

وی افزود: نیاز به رسانه و نیروهای انسانی هادی به عنوان دو اصل در این زمینه هستند.

 

آیت الله مدرسی ادامه داد: رسانه اگر ارزشی باشد مردم را عابد خود قرار می دهد و اگر این ناطق از جانب خدا باشد مردم عبادت خدا را انجام داده اند و اگر غیر از خدا باشد مردم غیر از خدا را پرستش کرده اند.

 

وی خاطرنشان کرد : ما حوادث گوناگونی در طول انقلاب اسلامی دیدیم و جریانات مختلفی را دیده این که شاید هیچ کشوری به اندازه ما دچار آن نبوده اند که با مدیریت و رسانه خوب حوادث را به خوبی پشت سر گذاشته ایم.

 

امام جمعه بخش مرکزی یزد گفت: آنچه در میادین می بینیم رسانه است که پیشتاز است و جامعه را در ابعاد مختلف مدیریت می کند که اگر در کنار مدیریت اسلامی نباشد ناکارامد خواهد بود.

 

وی افزود: اهمیت صدا و سیما بر کسی پوشیده نیست واگر دشمن در مقابل ما صف می شود یکی از موانع خود را رسانه می داند و آن را مورد هدف قرار میدهد.

 

آیت الله مدرسی بیان کرد: در طول تاریخ هجمه های زیادی علیه رسانه ما وجود داشته است زیرا نمی توانند ببینند رسانه ای که مدیریت جامعه را داشته باشد در جامعه وجود داشته باشد و لذا یکی از جنگهای امروز جنگ رسانه برای به زمین زدن ارزش ها و قله های فرهنگی است.

 

 

وی افزود: قله های فرهنگی شامل خانواده، دین، شهادت طلبی است که تمام تلاش دشمنان زدن این قله ها است.

 

آیت الله مدرسی ادامه داد: چرا مردم امروز در جریانات همراهی با دشمن نمی کنند و یکی از موضوعات نیز باید این امر قرار گیرد و برای مردم تبیین شود.

 

وی خاطرنشان کرد : یکی از مهمترین دلایل آن اعتقاد و اعتماد به مقام معظم رهبری است که در بین مردم با وجود اعتراض و گله مندی نسبت به ارکان نظام است ولی از ولایت تبعیت می کنند که رسانه وظیفه دارد این اعتماد و اعتقاد را راسخ تر کند.

 

امام جمعه بخش مرکزی یزد گفت: مردم چشم امید به اسلام در نظام جمهوری اسلامی دارند و با وجود اعتراض به اسلام اعتماد دارند که صدا و سیما نیز روی این قله ها باید کار کند.

 

وی افزود: رسانه خط سیر و فکری را باید برای ما ترسیم کند که بتوانیم در این مسیر گام برداریم.

 

 

 

کد خبر 1233812

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha