تولیدات فرهنگی با موضوع جام جهانی فوتبال حمایت می شوند

روانشاد گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان از تولیدات فرهنگی، هنری و رسانه‌ای هنرمندان استان با موضوع جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ قطر حمایت می کند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، اعظم روانشاد امروز در سخنانی اظهار داشت: جام جهانی ۲۰۲۲ قطر علاوه بر جنبه ورزشی، یک رویداد فرهنگی اجتماعی نیز محسوب می‌شود.

 

وی اظهار داشت: این اداره کل در راستای حمایت از تولیدات فرهنگی، هنری و رسانه‌ای جام جهانی ۲۰۲۲ قطر آثار مختلفی از جمله پوستر، موشن‌گرافی، عکس‌نوشته و کلیپ را مورد حمایت قرار می‌دهد که این امر با هدف توسعه نشاط اجتماعی و هویت ملی مبتنی بر تنوع اقوام ایران زمین، تقویت انسجام اجتماعی و یکرنگی مردم به‌ویژه ذیل شعار"تا پای جان برای ایران" برنامه ریزی شده است.

 

روانشاد گفت: آثار مرتبط با موضوع حمایت و تشویق «وحید امیری» و «علی‌رضا بیرانوند» فوتبالیست‌های لرستانی تیم ملی، به عنوان بخش ویژه، حمایت می‌شوند.

 

وی افزود: علاقه‌مندان تا ۱۵ آذرماه فرصت دارند آثار خود را به آدرس ایمیل Farhanglorestan۲۰۲۰@gmail.com ارسال نمایند که به ۱۰ اثر برتر مبلغ یک میلیون تومان هدیه تقدیم خواهد شد.

 

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان گفت: همچنین همزمان با ایام جام جهانی فوتبال، مسابقه بزرگ کتابخوانی جام جهانی به صورت ملی در قالب بازی آنلاین ( برخط) برای نخستین بار در کشور  زیر نظر دبیر خانه شورای فرهنگ عمومی برگزار خواهد شد.

کد خبر 1233815

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha