حضور گروه جهادی مسجدی در مناطق محروم و آسیب پذیر

فعالان کانون فرهنگی و هنری امام هادی علیه السلام بجنورد با همکاری دانشجویان مسجدی در قالب گروه جهادی به مناطق آسیب پذیر رفته و فعالیت های فرهنگی و آموزشی ویژه نوجوانان اجرا می کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی؛ ابوالفضل سلطانی به فعالیت های فرهنگی جهادی کانون مسجد اشاره کرد و گفت: با همیاری دانشجویان دانشگاه های بجنورد و همراهی اهالی مسجد، گروه جهادی برای رفع محرومیت های فرهنگی در محلات و مناطق آسیب پذیر تشکیل شد.
 

مدیر کانون فرهنگی و هنری امام هادی علیه السلام مسجد صاحب الزمان بجنورد افزود: این گروه، از دانشجویان متعهد و جهادی تشکیل شده و پنج شنبه و جمعه هر هفته، پس از شناسایی مناطق آسیب پذیر و نیازهای فرهنگی و آموزشی آن با حضور در منطقه و با محوریت مسجد، برنامه های فرهنگی انجام می شود.

 

سلطانی، برگزاری کلاس های تقویتی دروس پایه برای دانش آموزان کم برخوردار و بعضا جامانده از تحصیل در خانواده های نیازمند، آموزش رشته های هنری فوق برنامه، اجرای مسابقه و سرگرمی و برگزاری نشست های فرهنگی را از جمله اقدامات فرهنگی آموزشی ویژه نوجوانان با همراهی دانشجویان نام برد.



وی همچنین گفت: گروه جهادی مذکور در روزهای جمعه نیز با همکاری دانشجویان برای فعالیت های جهادی تعمیر معابر و منازل و کارهایی از این دست به این مناطق اعزام می شود.



مدیر کانون فرهنگی هنری امام هادی افزود: مناطق شهید علی آذرسا، باغ نجاتی و کوی امام هادی (ع) بجنورد از جمله نقاطی است که تاکنون با همراهی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان و کوثر بجنورد این برنامه جهادی اجرایی شده است.

 

 

کد خبر 1233858

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha