اصلی ترین دغدغه  مدیریت شهری ورامین موضوعات فرهنگی و اجتماعی است

شهردار شهرستان ورامین با بیان اینکه یکی از اصلی ترین دغدغه های مدیریت شهری موضوعات فرهنگی و اجتماعی است، گفت: شیو نامه ای در راستای حمایت از نویسندگان بومی ناشران محلی و پایان‌نامه‌های دانشگاهی و حوزوی در حال تنظیم است.

به گزارش خبرگزاری شبستان  از شهرستان های استان تهران، صبح امروز یکشنبه(۲۹آبان ماه) بمناسبت هفته کتاب و کتابخوانی جمعی از نویسندگان به میزبانی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ورامین با شهردار ورامین وبرخی از اعضای شورای اسلامی شهر ورامین دیدار و گفتگو کردند.

 

مهندس علیرضا مومنی شهردار ورامین در این نشست اظهارداشت: یکی از اصلی ترین دغدغه های مدیریت شهری موضوعات فرهنگی و اجتماعی است، در دوره ششم شهرداری و شورای اسلامی شهرداری ورامین شیو نامه ای در راستای حمایت از نویسندگان بومی ناشران محلی و پایان‌نامه‌های دانشگاهی و حوزوی در حال تنظیم است.

 

وی با اشاره به وظایف مهم شهرداری ها در ترویج اصول اولیه فرهنگ در شهرها اظهار داشت: در سیستم کشور شهرداری ها جز نهاد های متولی اصلی فرهنگی نیستند اما ما در شهرداری ورامین تمام سعی و تلاش خود را در راستای کار فرهنگی،اجتماعی انجام داده و در این راستا در کنار نهاد های مختلف بوده و هستیم و در عمل آن را نشان دادیم.

 

گفتنی است، مصطفی نظری رئیس سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزشی،علی تات مدیر سیما،منظر و فضای سبز و محمد مهاجر مدیر روابط عمومی شهرداری ورامین از حاضران در این نشست بودند.

کد خبر 1233867

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha