جشنواره ایده‌ها و خلاقیت آموزش و پرورش استثنایی کردستان برگزار می‌شود

محمدی گفت: جشنواره ایده‌ها، تجربیات برتر و خلاقیت ویژه کارشناسان و مدیران آموزش و پرورش استثنایی استان کردستان برگزار می‌شود.

طالب محمدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان کردستان اظهار کرد: این جشنواره با هدف تقویت خلاقیت و ارتقاء توانمندی، ایجاد شبکه ارتباطی فعالان حوزه تعلیم و تربیت، شناسایی نیروهای خلاق عرصه تعلیم و تربیت و گردآوریایده‌های تربیتی و تجربیات نوآورانه در حوزه آموزش و پرورش استثنایی استان برگزار می‌شود.

 


رئیس آموزش و پرورش استثنایی کردستان گفت: مدیران مدارس استثنایی، مراکز آموزشی و توانبخشی مشکلات ویژه یادگیری، مراکز مشاوره و کارشناسان آموزش و پرورش استثنایی می‌توانند با ارائه تجربیات و پژوهش‌های خود در این جشنواره شرکت کنند.

 


وی افزود:بر اساس شیوه نامه اجرایی جشنواره ایده‌ها، تجربیات برتر و خلاقیت، همکاران شاغل در مدارس استثنایی و مراکز آموزشی توانبخشی استان تا 20 آذرماه جاری فرصت دارند تا آثار خود را به دبیرخانه استانی این جشنواره واقع در حوزه آموزش اداره استثنایی استان ارسال کنند.

 


رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان محورهای جشنوار را تجارب برتر مدیریتی مبتنی بر خلاقیت در حوزه‌های آموزشی، پرورشی، توانبخشی و ایده‌ها، ابتکارات فردی و حرفه‌ای، اقدامات نوین و مؤثر خلاقانه در جهت مدیریت و رهبری آموزشی عنوان کرد.

 


محمدی گفت: این جشنواره در راستای شناسایی، مستندسازی، معرفی و ثبت ابتکارات آموزشی، تربیتی و مشاوره‌ای فرهنگیان به منظور زمینه‌سازی برای تحقق هدف‌های عملیاتی و راهکارهای ذیل آن‌ها در سند تحول بنیادین برگزار می‌شود.

 


رئیس آموزش و پرورش استثنایی استان اظهار کرد: همکاران شرکت کننده در این جشنواره علاوه بر مشارکت در یک رقابت سالم علمی با هدف به نمایش گذاشتن توانمندی‌های حرفه‌ای خود، در راستای کیفیت بخشی و ترویج روش‌های خلاقانه در حیطه آموزش گام بر می‌دارند.

 


وی با بیان این که تلاش ما بهبود فرآیندهاست که آن هم تنها بخشی از نوآوری است، گفت: خلاقیت امری ذهنی است و وقتی به محصول تبدیل می شود نوآوری متولد می‌شود.

 

 

کد خبر 1233875

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha