عدم اجرای برخی  پروژه ها در دیار ۱۵خرداد، نفع شخصی برخی افراد را در پی دارد

نماینده مردم شهرستان های ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی گفت: برخی‌ها نفع شخصی دارند که اجازه نمی‌دهند در ورامین پروژه‌ها اجرا شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان  از شهرستان های استان تهران، حسین نوش آبادی نماینده مردم شهرستان های ورامین، قرچک  و پیشوا در ملجس شورای اسلامی صبح یکشنبه(۲۹آبانماه) در جلسه شورای اداری شهرستان ورامین که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد، گفت: دشمن برای نابودی ایران برنامه ریزی کرده بوده اما مردم همراهی نکردند.

 

نوش آبادی با بیان اینکه حوادث اخیر فتنه است، گفت: جمعیت معترضان یک درصد ایران هم نبوده است.

 

 عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس تاکید کرد:ما دیگر مماشات نمی‌کنیم چون تاکنون باید مسئولینی که ناکارآمد بودند ناسزا می‌شنیدند اما متاسفانه شخص رهبر معظم انقلاب در این اغتشاشات مورد بیش‌ترین توهین قرار گرفت چون ایشان باعث منزوی نمودن آمریکا و اروپا شد پس تخریب معظم له در صدر دستور کار دشمنان به کار بسته شد.

 

نماینده مردم ورامین، قرچک و پیشوا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه متروی ورامین با مصوبه دولت باید اجرا شود اما در شهرستان برخی‌ها مخالف هستند، افزود: برخی‌ها نفع شخصی دارند که اجازه نمی‌دهند در ورامین پروژه‌ها اجرا شود.

 

وی در ادامه با اشاره به مشکلات کم آبی در منطقه عنوان داشت: راه حل مشکل کمبود آب کشاورزی و شرب در ورامین افتتاح خط انتقال تصفیه خانه تهران به ورامین است.

 

نوش آبادی در پایان اظهار داشت: رئیس جمهور دستور لازم برای احداث مترو را داده‌اند و باید اراده لازم برای اجرای آن باشد که متأسفانه کم کاری‌های در استان و شهرستان وجود دارد و مسئولان راه آهن برای افزایش قطار حومه‌ای و گرمایش قطار تلاش نمی‌کنند.

کد خبر 1233877

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha