بسیج افتخار دین و ملت است

منعمی با اشاره به توطئه های دشمنان، گفت: بسیج افتخار دین و ملت ایران است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، مجید منعمی امروز(29 آبان) در آیین نواختن زنگ ایثار در بروجرد گفت: بسیج یکی از ماندگارترین اقدامات امام خمینی (ره) بود.

 

معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد افزود: برای پیروزی و استمرار انقلاب، تاکنون شهدای زیادی جان خود را تقدیم کرده‌اند.

 

وی خاطرنشان کرد: همه اقشار ملت ایران در واقع بسیجی هستند و بزرگ‌ترین افتخار ما این است که رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران نیز بسیجی است.

 

منعمی با اشاره به اغتشاشات اخیر اضافه کرد: امروز دشمنان با انقلاب و اسلام مخالف هستند به همین دلیل دست به اغتشاش و درگیری می‌زنند اما ملت همیشه در صحنه ایران اجازه نخواهد داد که دشمنان به اهداف خود برسند.

 

معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد ادامه داد: انقلاب ما برپایه ارزش‌های اسلام است و تمام توطئه‌های دشمنان نقش براب است.

 

وی با بیان اینکه بسیج پشتوانه محکم و بازوی پیشرفت کشور است، اظهار کرد:شجره طیبه بسیج یادگار ماندگار معمار کبیر انقلاب اسلامی است و امروز این نیروی الهی با هدایت رهبر معظم انقلاب بعنوان یک پشتوانه محکم و بازوی قوی در راه دفاع از میهن و آبادانی و پیشرفت کشور تبدیل شده است.

کد خبر 1233892

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha