رها سازی افکار  نوجوانان و جوانان در فضای مجازی خطرناک است

آیت الله حسینی رها سازی افکار نوجوانان و جوانان را در فضای مجازی خطرناک دانست و گفت: این رهاسازی ها و بی توجهی هایی که در گذشته صورت گرفته، نتیجه آن حضور عده ای قلیل در خیابان و ایجاد آشوب و خسارت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، آیت الله سید نصیر حسینی ظهر امروز (۲۹ آبان ماه) در آئین افتتاحیه چهارمین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج در استان کهگیلویه و بویراحمد برگزاری این رویداد را کاری ارزشمند دانست و اظهار کرد: جوانان ایران اسلامی باید در این حوزه سد مستحکمی در برابر دشمن باشند، زیرا دنیای استعمار و استکبار با همه امکانات خود در برابر انقلاب اسلامی ایران ایستاده اند.
 

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج با اشاره به اینکه داشتن یک دشمن نیز باید برای ما مهم به نظر برسد، گفت: ضرورت دارد با تولید محتوای متناسب و مناسب از تبلیغات و فضاسازی ذهنی دشمن بر نسل نوجوان و جوان جامعه جلوگیری کرد.
 

وی ضمن تاکید بر اینکه رهاسازی افکار نوجوانان و جوانان در فضای مجازی کاری بسیار خطرناک است، افزود: این رهاسازی ها و بی توجهی هایی که در گذشته صورت گرفته، نتیجه آن حضور عده‌ای قلیل در خیابان و ایجاد آشوب و خسارت برای نظام، کشور و مردم است.
 

آیت الله حسینی بر ضرورت تولید محتواهای مناسب و ارزشمند در فضای مجازی متناسب با قوانین کشور تاکید کرد و ادامه داد: اگر این محتواها متناسب با قوانین کشور نباشند، به باتلاقی برای جوانان تبدیل شده و بیرون آمدن از آن نیز سخت خواهد بود.
 

امام جمعه مرکز کهگیلویه و بویراحمد جنگ ترکیبی، شناختی و رسانه دشمن را یادآور شد و گفت: اگر ایرانی‌ها اراده برای انجام کاری داشته باشند، حتماً نتیجه آن را خواهند دید و ضرورت دارد در حوزه فضای مجازی و تولید محتوای مناسب و ارزشمند در برابر توطئه های دشمنان در این فضا ایستادگی کرد.

 

کد خبر 1233930

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha