جهادگران فاطمی در راستای رفع مشکلات نیازمندان تلاش می کنند

سردار کریمی گفت: جهادگران با روحیه فاطمی در راستای خدمت با مردم و رفع مشکلات نیازمندان و مناطق محروم و کم برخوردار تلاش می کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، سردار محسن امروز یکشنبه (29 آبان ماه) در آیین آغاز رزمایش جهادگران فاطمی ۲ در شهرستان شازند ضمن گرامیداشت هفته بسیج گفت: بسیج همواره در طول سال فعالیت های گسترده ای را در راستای خدمت رسانی به مردم و ولی نعمتان انقلاب دارد که این فعالیت ها جای تقدیر دارد.

 

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی افزود: به مناسبت هفته گرامیداشت بسیج رزمایش جهادگران فاطمی ۲ در استان مرکزی از تاریخ ۲۸ آبان ماه تا ۸ آذرماه همزمان با سراسر کشور در استان مرکزی برگزار می شود.

 

وی با بیان اینکه جهادگران بسیجی در این رزمایش در عرصه‌های مختلف عمرانی، بهداشتی و درمانی، فرهنگی تبلیغی، دامپزشکی، معیشتی، کشاورزی، خدماتی، اقتصاد مقاومتی و سایر عرصه های تخصصی به مردم خدمت رسانی می کنند، ادامه داد: بیش از ۷۵۰ گروه جهادی تخصصی در رزمایش جهادگران فاطمی ۲ در سطح استان مرکزی شرکت می کنند.

 

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: جهادگران با روحیه فاطمی در راستای خدمت با مردم و رفع مشکلات نیازمندان و مناطق محروم و کم برخوردار تلاش می کنند.

فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی با بیان اینکه بسیج مصمم تر از گذشته در میدان خدمت رسانی حضور دارد، ادامه داد: جهادگران بسیجی برای خدمت بی منت به مردم لحظه ای متوقف نمی شوند.

 

سردار کریمی با بیان اینکه جبهه جهانی خدمت‌رسانی توسط جهادگران بسیجی پا به پای جبهه مقاومت پرچم مقدس ایران اسلامی را هر روز برافراشته‌تر و ایرانی قوی را محقق خواهند کرد، ادامه داد: جبهه مقاومت و نیروهای جهادی و بسیجی برای اعتلای اسلام نقش آفرینی می کنند.

 

وی مقام مسئول ادامه داد: در سطح استان مرکزی بیش از ۱۳۰۰ گروه جهادی تخصص محور به مردم و ولی نعمتان در عرصه های مختلف خدمت میکنند.

کد خبر 1233938

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha