بدرقه حماسی شهدای امنیت در اصفهان

پیکر مطهر شهدای مدافع امنیت که در حادثه تروریستی ۲۵ آبان در خانه اصفهان به شهادت رسیدند با حضور گسترده مردم نصف جهان تشییع شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان، آیین تشییع شهدای مدافع امنیت در نصف جهان با سرود ملی جمهوری اسلامی و نوای زیارت عاشورا و ذکر مصیبت اهل بیت(ع) آغاز و در مسیر، پیکرهای گلگون کفن فرزندان رشید شهر با نوای «حیدر، حیدر» و «لبیک یا حسین» از خیابان های اصفهان عبور و در گلستان شهدا آرام گرفت.

 

مردم قدرشناس اصفهان که تاکنون 23 هزار شهید در راه اعتلای آرمان‌های انقلاب اسلامی و حفظ تمامیت ارضی تقدیم کرده‌اند، در آیین تشییع ضمن محکوم کردن این اقدام دشمنان و فریبخوردگان، خواستار برخورد قاطع و قانونی با آشوبگران شدند.

 

آنها یکبار دیگر با شعار «مرگ برآمریکا» با مشت گره کرده خود مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی زدند و با در دست داشتن تصاویر شهید حاج قاسم سلیمانی، باردیگر حرم بودن «ایران» و جانفشانی برای این خاک مقدس را یادآور شدند.

 

پیکر مطهر شهدای حادثه تروریستی ۲۵ آبان خانه اصفهان؛ شهید محمدحسین کریمی و شهید محسن حمیدی صبح امروز از میدان بزرگمهر بر روی دستان مردم قدرشناس اصفهان تشییع و پس از اقامه نماز بر پیکر آنان به امامت آیت‌الله مهدوی در گلستان شهدا به خاک سپرده شد.

 

پیکر مطهر شهید سرهنگ اسماعیل چراغی نیز پس از تشییع در اصفهان برای خاکسپاری به زرین شهر اصفهان منتقل شد تا بعدازظهر امروز به خاک سپرده شود.

 

کد خبر 1233942

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha