ضرورت بکار گیری شیوه های نوین تبلیغاتی در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان

 جوانمرد بر بکارگیری شیوه های نوین تبلیغاتی و بهره گیری از تکنولوژی روز در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان مرکزی، احمد جوانمرد  امروز (29 آبان ماه ) در سومین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهر پرندک که با حضور حجت الاسلام مجدی زاده امام جمعه این شهر برگزار شد، ضمن گرامیداشت هفته بسیج گفت: تبیین فرهنگ بسیجی و ایثار و فداکاری در جامعه به ویژه در بین نسل جوان و نوجوان ضروری است.

 

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان زرندیه در ادامه ضمن گرامیداشت سی‌امین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران، افزود: برای مقابله با جنگ نرم و تهاجم فرهنگی دشمنان باید با شیوه‌های نوین تبلیغاتی و اطلاع‌رسانی و با بهره‌گیری از تکنولوژی‌های جدید وارد کارزار شد.

 

وی ادامه داد: برای پیشگیری از موفقیت دشمنان در اغفال نوجوانان و جوانانمان می‌بایست فاصله‌های موجود، با روش‌های نوین آموزشی و پرورشی کاهش پیدا کند.

 

جوانمرد افزود: ایجاد صمیمیت و دوستی بین نسل‌های مختلف از جمله اولیاء و مربیان با دانش‌آموزان یکی از راهکارهای عملی کاهش فاصله و تقویت باورهای و آموزه‌های دینی است.

 

برگزاری جلسات گفتمان اولیاء و مربیان با دانش‌آموزان توسط اداره آموزش و پرورش و بهره‌گیری از ظرفیت روحانیون، اساتید دانشگاه و مدیران شهرستان مصوبه این جلسه فرهنگی بود.

کد خبر 1233943

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha