بسیج؛ مودت و رحمت با مردم و "أَشِدَّاءُ عَلَی الْکُفَّارِ" برای اغتشاشگران

آیت الله شعبانی موثقی گفت: رویکرد بسیج در مواجهه با عموم مردم مبتنی بر رحمت و مودت و در مقابله با کسی که به دنبال اغتشاش و مسلح است؛ "أَشِدَّاءُ عَلَی الْکُفَّارِ" است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از همدان، آیت الله حبیب الله شعبانی موثقی  شب گذشته در جمع فرماندهان و بسیجیان نمونه همدان اظهار کرد: اگر امروز ادعا داریم که ادامه دهنده راه شهدای بزرگ همچون سلیمانی‌ها و همدانی‌ها هستیم؛ باید عملکرد، هدف و رویکرد ما هم همانند آن بزرگان باشد.

 

نماینده ولی فقیه و امام جمعه همدان افزود: بسیجی واقعی، هدف و مجاهدتش در راه خدا است و این مجاهدت‌ها در عرصه‌های مختلف مانند محرومیت‌زدایی، خدمت رسانی در سیل و زلزله و ایجاد امنیت خود را نشان می‌دهد.

 

وی اظهار داشت: حرکت بر محور عدالت و تقوا از مصادیق یک بسیجی است و امروز نباید دشمن را اشتباه بگیریم زیرا دشمن کسی است که با هدف به دنبال اغتشاش است نه نوجوان فریب خورده‌ای که از روی ناآگاهی کاری می‌کند.

 

آیت الله شعبانی موثقی با تأکید بر لزوم گفتگو با نسل جدید بیان کرد: رویکرد بسیج در مواجهه با عموم مردم مبتنی بر رحمت و مودت و در مقابله با کسی که به دنبال اغتشاش و مسلح است؛ "أَشِدَّاءُ عَلَی الْکُفَّارِ" است.

 

وی با بیان اینکه امروز همه جبهه استکبار در مقابل جمهوری اسلامی ایران قرار گرفته، افزود: باید از مردم و بصیرت آنها و همراهی نکردن با اغتشاشگران، تقدیر و تشکر ویژه کرد.

کد خبر 1233982

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha