دشمن ستیزی و مدیریت جهادی از مولفه های تفکر بسیجی است

حجت الاسلام حسینی، با بیان اینکه دشمن ستیزی و مدیریت جهادی از مولفه های تفکر بسیجی است، گفت: راه مقابله با توطئه های دشمن و حرکت در مسیر پیشرفت، تقویت تفکر بسیجی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از لرستان، حجت الاسلام سیدعلی حسینی، شامگاه(۲۹آبان)،  در دیدار با جمعی از بسیجیان شهرستان بروجرد به مناسبت هفته بسیج اظهارداشت: تقویت روحیه بسیجی نیاز جامعه است.

 

امام جمعه بروجرد کار و تلاش، مجاهدت، اخلاص، صفا و بندگی، دشمن ستیزی و مدیریت جهادی را از مولفه ای روحیه بسیجی خواند و افزود: تقویت این روحیه راه حل برطرف سازی مشکلات است.

 

وی عنوان کرد: اگر روحیه بسیجی که  را در خود تقویت کنیم هیچ مشکلی نمی تواند جلوی پیشرفت کشور را بگیرد.

 

حجت الاسلام حسینی در ادامه با قدردانی از زحمات مدافعان امنیت و گرامیداشت یاد شهدای امنیت، گفت: نیروی انتظامی نشان داد با تمام توان در خدمت اسلام و مردم است و برای تامین امنیت و عزت کشور جانفشانی می کنند، 

 

وی با بیان اینکه خدای متعال به مجاهدین فی سبیل الله و کسانی که دین اورا یاری کنند وعده پیروزی داده است، عنوان کرد: این وعده الهی است که فرمود هرکس دین خدا را یاری کند خدا او را یاری خواهد کرد.

 

امام جمعه بروجرد با اشاره به اینکه دشمنان ما یک روزی در کشور ما همه کاره بوده اند با وقوع انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) آن ها را از کشور بیرون راند و جلوی تجاوزات آنها به کشورهای دیگر ایستاد، عنوان کرد: برای استکبار جهانی غیر قابل تحمل هست که جمهوری اسلامی ضمن جلو گیری از یکه تازی آمریکا به پیشرفت های بزرگی دست یافته است.

 

وی بیان داشت: این پیشرفت ها برای آنها قابل تحمل نیست، دشمن هر روز با طرح توطئه جدید در پی ضربه زدن به جمهوری اسلامی است و باید در برابر این توطئه ها هوشیار بود.

 

گفتنی است، در این دیدار جناب حسنوند،  فرمانده سپاه ناحیه بروجرد گزارشی از فعالیت های بسیج در قالب گروه های جهادی، خدمت رسانی به مردم و نیز مقابله با اغتشاشگران ارائه دادند.

کد خبر 1233990

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha