برجسته کردن نقش مردم در اجرای ویژه برنامه های هفته بسیج در سیستان و بلوچستان

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان به نقش برجسته مردم در اجرای ویژه برنامه های هفته بسیج اشاره کرد و گفت: پایگاه های مقاومت در محلات از یک وضعیت خوبی برخوردار هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزای شبستان از زاهدان، «حسین شفائی» در نشست خبری با اصحاب رسانه بیان داشت: هفته بسیج در سیستان و بلوچستان با  تجدید میثاق با آرمانهای امام راحل، مقام معظم رهبری و شهدا آغاز شد و با رزمایش گروههای جهادی در عرصه خدمتگذاری در سراسر استان ادامه داشت.

 

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان ادامه داد: در طول هفته بسیج برنامه های متنوع و متعدد در عرصه های فرهنگی، مباحث اجتماعی، جهاد تبیین در قالب طرح شهید حمید رضا هاشمی خواهیم داشت.

 

شفائی با اشاره به اینکه در روز 5 آذر  در سراسر استان تجمعاتی تحت عنوان شکوه پایداری، استقامت با حضور آحاد مردم و بسیجان برگزار می شود، ادامه داد: دشمنان به دنبال القای یاس و ناامیدی و ایجاد فضای امنیتی در کشور هستند که با برگزاری تجمعات بسیجیان خنثی خواهد شد.

 

وی به تفاوت های امسال هفته بسیج در مقایسه با سالهای گذشته اشاره کرد و افزود: برنامه های امسال هفته بسیج منطبق با راهبرد و سیاست های اجرایی سند راهبردی 10 ساله است که بتوانیم به هدف مقدسی که داریم به جلو حرکت کنیم.  

 

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان ادامه داد: برنامه ها مبتنی بر فعالیت های قرارگاهی و رویداد محور تفاوت دوم برنامه های امسال هفته بسیج در مقایسه با سالهای گذشته است.  

 

شفائی یادآور شد: تمرکز ویژه بر برنامه های خدمات رسانی به مردم از دیگر تفاوت های برنامه های امسال هفته بسیج در مقایسه با سالهای گذشته است که یکی از برنامه های محوری آن توزیع 35 هزار بسته معیشتی بین خانواده های نیازمند و اهدای 350 جهیزیه به نوعروسان خواهد بود.

 

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان پروژه آبرسانی به روستاها اشاره کرد و گفت: آبرسانی به هزار و 751 روستا  در سطح استان انجام می شود که از این مقدار کار آبرسانی به 106 روستا انجام شده و آبرسانی به باقیمانده روستاها با شتاب دنبال می شود و نیز ساخت مدارس و خانه های محرومین با استفاده از گروه های جهادی شتاب می گیرد.

 

وی به نقش  برجسته مردم در اجرای ویژه برنامه های هفته بسیج اشاره کرد و افزود: پایگاه های مقاومت در محلات از یک وضعیت خوبی برخوردار هستند و در سال جاری و گذشته تلاش شد این پایگاه های مقاومت  وظیفه خودشان را فعال تر دنبال کنند و بر همین اساس عمده و تمرکز برنامه ها بر  توان مردمی دنبال خواهد شد.

کد خبر 1234004

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha