جشنواره «آوای گرگان» ویژه ساکنان محلات شهر گرگان برگزار می‌شود

فولادیان از برگزاری جشنواره «آوای گرگان» با رویکرد استعدادیابی در محلات شهر گرگان خبر داد.

آرش فولادیان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان گلستان اظهارکرد: استفاده از ابزار هنر برای انتقال پیام‌ها، مفاهیم و موضوعات فرهنگی و اجتماعی یک اصل اساسی است که متاسفانه نسبت به آن غفلت شده است.

 

معاون فرهنگی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری گرگان گفت: رویکرد سازمان تولید محتوای خوب در قالب مسابقات، جشنواره ها و ... است و برای تحقق آن از همه ظرفیت ها استفاده خواهیم کرد.

 

وی ادامه داد: یکی از طرح‌های سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری گرگان برگزاری جشنواره «آوای گرگان» با هدف شناسایی استعدادها در محلات این شهر است.

 

فولادیان با اشاره به اینکه فراخوان برگزاری این جشنواره به زودی اعلام می‌شود، گفت: این جشنواره در رشته های مختلف خوانندگی، مداحی، دکلمه و قرائت شعر و دوبله و گویندگی در حال برنامه ریزی است.

 

وی با اشاره به ظرفیت‌های شهر گرگان در رشته تئاتر افزود: یکی از هدفگذاری های سازمان تبدیل شهر گرگان به پایتخت تئاتر خیابانی شهروندی است که گام نخست را برای برگزاری یک جشنواره با همین عنوان با همراهی خانه های فرهنگ برخواهیم داشت و در مراحل بعدی تلاش می کنیم این جشنواره را در سطح شهرداری های استان گلستان برگزار کنیم.

 

کد خبر 1234020

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha