کمربندی شیروان از شبکه روشنایی مناسب برخوردار شد

مدیر توزیع نیروی برق شیروان گفت: به تازگی فاز نخست اصلاح معابر روشنایی کمربندی شیروان حدفاصل میدان امام علی(ع) تا میدان معلم به اتمام رسیده و جهت خدمات رسانی بهتر به شهروندان از شبکه روشنایی مناسب برخوردار شد.

میثم ربانی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان شمالی اظهارکرد: به جهت اصلاح معابر، روشنایی حدفاصل میدان امام علی(ع) تا میدان معلم که سال های سال بود با حوادث ناگواری اعم از خسارت های مالی شدید و جانی که منجر به فوت چندین مورد شد، مواجه بودیم که از محل اعتبارات جاری کمربندی شیروان از شبکه روشنایی مناسب برخوردار شد.  

 

مدیر توزیع نیروی برق شیروان خاطرنشان کرد: در مرحله اول اصلاح شبکه، تعویض ۲.۵ کیلومتر شبکه کابل خودنگهدار به جهت اصلاح زیرساخت های شبکه روشنایی معابر و تعویض ۲۲۰ دستگاه چراغ ال ای دی به جهت تامین روشنایی مناسب و پایدار صورت گرفت.

 

ربانی اضافه کرد: طی هفتم تا دوازدهم آذرماه سال جاری با برنامه ریزی های صورت گرفته پاکسازی کل کمربندی خاتم الانبیاء به جهت تامین روشنایی مناسب و عالی معابر انجام خواهد شد که کل هزینه این طرح در کروکی اول و دوم مشتمل بر ۳۰  میلیارد ریال از محل اعتبارات جاری شرکت برق است.

 

وی بیان کرد: هدف از اجرای این طرح رفع کانون های خطر و افزایش ضریب ایمنی کمربندی خاتم الانبیاء با ارتقای شدت روشنایی به جهت کاهش تعداد تصادفات جاده ای است.

 

وی افزود: 40 درصد مشترکان برق این شهرستان در حوزه صنعت و کشاورزی و ۶۰ درصد مشترکان خانگی شهری و روستایی هستند.

 

شهرستان شیروان ۷۰ هزار مشترک برق دارد.

کد خبر 1234021

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha