جشنواره «انسان تمام» برگزار می شود

امیری از انتشار فرخوان دومین جشنواره «انسان تمام» خبر داد و گفت: این جشنواره با موضوع نقش انسان کامل در تکامل انسانی بشر و نقش انسان تمام در رساندن فرد و جامعه به تمدن متعالی برگزار می شود.

رضا امیری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قزوین گفت: فرخوان دومین جشنواره هنری «انسان تمام» با موضوع نقش انسان  کامل در تکامل انسانی بشر و نقش انسان تمام در رساندن فرد و جامعه به تمدن متعالی منتشر شده است.

 

دبیر مجمع مهدویت جبهه فرهنگی قزوین ادامه داد: این جشنواره در بخش ادبیات داستانی در شاخه های داستانک، داستان کوتاه کودک، فیلمنامه و طرح رمان نوجوان، بخش شعر در شاخه های شعر کودک، کلاسیک و ترانه، در بخش گرافیک در شاخه های طراحی پوستر و تصویرگری کودک و نوجوان و در بخش آموزش خلاق در شاخه های طراحی بازی و طرح درس خلاقانه برگزار می شود.

 

وی خاطر نشان کرد: علاقمندان به شرکت در این جشنواره تا اول دی ماه سال جاری فرصت دارند تا آثار خود را در بخش های مذکور به دبیرخانه این جشنواره ارسال کنند و همچنین شرکت کنندگان می توانند  برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت جشنواره به نشانی Ensanetamam.ir مراجعه کرده و یا با شماره ۰۲۱۵۵۹۶۱۴۱۲ و تلفن همراه ۰۹۳۹۴۰۵۶۷۹۵تماس بگیرند.

 

امیری یادآور شد: این جشنواره به همت موسسه فرهنگی هنری منتظران منجی به صورت کشوری برگزار می شود و علاقمندان در استان قزوین هم می توانند در این جشنواره شرکت کنند که مراسم اختتامیه این برنامه بهمن ماه برگزار خواهد شد.

کد خبر 1234034

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha