سامانه الکترونیکی ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در استان اصفهان فعال شد

فرماندار شهرستان آران و بیدگل گفت: مشکلات و درخواست‌های فعالان اقتصادی به صورت الکترونیکی در سامانه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان اصفهان پذیرفته می شود.

علی اکبر رضایی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از آران و بیدگل گفت: سامانه الکترونیکی ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در استان اصفهان فعال شده است.

 

 

فرماندار شهرستان آران و بیدگل افزود: فعالان اقتصادی این شهرستان می‌توانند به صورت الکترونیکی مشکلات و درخواست‌های خود را در سامانه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان اصفهان ثبت کنند.

 

 

رضایی افزود: سامانه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید به آدرس الکترونیکی https://tashil.stsm.ir برای ثبت مشکلات و درخواست‌های فعالان اقتصادی استان اصفهان و شهرستان آران و بیدگل به ویژه صنعتگران و معدنکاران و تلاشگران حوزه کشاورزی (صنایع تبدیلی) و گردشگری راه‌اندازی شده است.

 

 

فرماندار آران و بیدگل ادامه داد: فعالان اقتصادی می‌توانند برای ثبت مشکلات مرتبط با دستگاه های زیربنایی نظیر منابع طبیعی، محیط زیست، بدهی‌های معوق آب، برق، گاز و درخواست تسهیلات بانکی، استمهال و تامین نقدینگی برای راه‌اندازی و تکمیل طرح‌های نیمه تمام به این سامانه مراجعه کنند.

 


دکتر رضایی بیان داشت: فعالان اقتصادی در حوزه‌های مختلف استان و شهرستان، پس از ثبت‌نام در سامانه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید و اخذ کد پیگیری باید برای ارائه کد پیگیری و مدارک و مستندات مورد نیاز، به اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان واقع در خیابان ۲۲ بهمن(مجموعه اداری غدیر) مراجعه کنند.

 


وی ادامه داد: حسب اعلام اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان، فعالان اقتصادی که طرح درخواست داده‌اند، در جلسه تسهیل و رفع موانع تولید استان حاضر می‌شوند و پس از طرح موضوع به صورت مختصر و مستند، متن مصوبه تایید و امضا می‌شود.

 


فرماندار شهرستان آران و بیدگل خاطرنشان کرد: مصوبه صادره از طریق دبیرخانه کارگروه تسهیل و رفع موانع(اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان) به منظور انجام مکاتبات و سایر اقدامات و هماهنگی‌های مورد نیاز اجرا می‌شود.

 


وی یادآور شد: کارگروه یاد شده، مختص به بررسی مسائل و مشکلات واحدهای تولیدی با دستگاه‌های اجرایی بوده و امکان بررسی و اخذ مصوبه در سایر موارد و موضوعات، وجود ندارد.

 

 

 

کد خبر 1234035

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha