تولیدات اعضای کانون «سنگر مسجد» دستگرد امامزاده به نمایش گذاشته شد

محبی دستگردی گفت: نمایشگاه صنایع دستی و دستاوردهای کانون فرهنگی هنری «سنگر مسجد» با حضور جوانان عضو کانون و جمعی از مسئولین در مسجد صاحب الزمان (عج) روستای دستگرد امامزاده برپا شد.

سجاد محبی دستگردی به خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: نمایشگاه صنایع دستی و دستاوردهای کانون فرهنگی هنری «سنگر مسجد» با حضور جوانان عضو کانون و جمعی از مسئولین در مسجد صاحب الزمان (عج) روستای دستگرد امامزاده برپا شد.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری «سنگر مسجد» مسجد صاحب الزمان (عج) روستای دستگرد امامزاده ادامه داد: این نمایشگاه هم برای حمایت از تولیدات داخلی و هم برای توانمند سازی اعضای کانون فرهنگی هنری «سنگر مسجد» ایجاد شده تا مردم با محصولات تولیدی آن ها آشنا شده و محصولات را خریداری کنند

 

وی ابراز کرد: کلاس های آموزشی صنایع دستی با حضور یکی از اساتید مجرب در طول هفته و در محل کانون فرهنگی هنری «سنگر مسجد» مسجد صاحب الزمان (عج) روستای دستگرد امامزاده برگزار و استقبال گسترده ای از این کلاس ها می شود

 

محبی دستگردی گفت: اعضای کانون فرهنگی هنری امام «سنگر مسجد» مسجد صاحب الزمان (عج) با همت و تلاش نمایشگاهی از صنایع دستی تولیدی خود برای نمایش عموم مردم در مسجد صاحب الزمان (عج) روستای دستگرد امامزاده برپا کردند.

 

مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری «سنگر مسجد» مسجد صاحب الزمان (عج) روستای دستگرد امامزاده ادامه داد: تاکنون برنامه های مختلف برای آموزش صنایع دستی در این کانون اجرا شده بود که ماحصل آن برپایی این نمایشگاه از صنایع تولیدی اعضای کانون است.

 

وی اظهار داشت: تنوع در صنایع تولیدی نشان می دهد که استعدادهای بسیار خوبی برای شکوفایی وجود دارد و این آموزش ها تاثیر سازنده ای داشته است.

 

کد خبر 1234046

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha