کمیسیون پزشکی برای ۳۰۰ جانباز و آزاده خوزستان تشکیل می‌شود

نورانی، از تشکیل کمیسیون پزشکی، درصد و حق پرستاری برای ۳۰۰ جانباز و آزاده خوزستان و کمیسیون خانواده برای ۱۱۰ نفر از والدین شهدا خبر داد و گفت: این کمیسیون‌ها ۳ و ۴ آذر برگزار می‌شود.

حسن نورانی، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان خوزستان، با اشاره به برگزاری کمیسیون پزشکی در بنیاد شهید خوزستان، اظهار کرد: با توجه به درخواست تعدادی از آزادگان و جانبازان برای برگزاری کمیسیون مجدد پزشکی، این کمیسیون در تاریخ 25 و 26 آبان در شهرستان دزفول برگزار شد.

 

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان، با بیان اینکه در کمیسیون پزشکی 210 نفر از جانبازان و آزادگان به صورت حضوری بررسی شدند افزود: از این تعداد 168 نفر آزاده و مابقی جانبازان متقاضی ایثارگری و کمیسیون درصد مجدد بودند.

 

وی با اشاره به اینکه همچنین در این تاریخ کمیسیون خانواده برای 110 نفر به صورت غیرحضوری برگزار شد، خاطر نشان کرد: کمیسیون خانواده شامل پایش سلامت و بررسی حق پرستاری مادران و پدران شهدا می‌شود.

 

نورانی با بیان اینکه در تاریخ 3 و 4 آذر سال جاری نیز کمیسیون پزشکی، درصد و حق پرستاری برای تعداد 300 نفر از جانبازان و آزادگان و کمیسیون خانواده برای 110 نفر از والدین شهدا تشکیل می‌شود، تصریح کرد: کمیسیون‌ درصد به صورت حضوری و کمیسیون خانواده به صورت غیرحضوری خواهد بود.

 

وی با اشاره به اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون 6 کمیسیون درصد و هفت کمیسیون خانواده در استان تشکیل شده و 3 و 4 آذر نیز مرحله بعدی کمیسیون‌ها برگزار می‌شود یاد آور شد: اعضای کمیسیون‌ها از بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور به استان اعزام می‌شوند و نظر نهایی بررسی‌ها و نتیجه کمیسیون‌ها نیز با مرکز است.

 

کد خبر 1234053

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha