محور جاده کرج به چالوس مسدود شد

کرمی با اعلام خبر مسدود شدن جاده کرج به چالوس گفت: ممنوعیت تردد از ساعت ۲۴ دوشنبه ۳۰ آبان در تونل شماره پنج و ۶ به دلیل ترمیم و آماده سازی گالری های بهمن گیر ایجاد شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، سرهنگ پیمان کرمی با اعلام خبر مسدود شدن جاده کرج به چالوس گفت: ممنوعیت تردد از ساعت ۲۴ دوشنبه ۳۰ آبان در تونل شماره پنج و ۶ به دلیل ترمیم و آماده سازی گالری های بهمن گیر ایجاد شده است.

 

رئیس پلیس راه استان البرز افزود: برنامه ریزی انجام شده برای دسترسی محلی در این محور انجام شده است همچنین مسافران می توان از محورهای جایگزین آزادراه تهران به شمال برای سفر به استان مازندران تردد کنند. 

 

 

وی با اشاره به اهمیت رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در محورهای مواصلاتی استان البرز بیان کرد: ترافیک در خط جنوبی آزادراه کرج به قزوین از محور ترمینال شهید کلانتری تا پل فردیس در محور آزادراه تهران به کرج در محدوده گرمدره سنگین است. 

 

رئیس پلیس راه استان البرز خاطرنشان کرد: محور جاده کرج به چالوس از محورهای پرتردد کشور محسوب می شود که نیمی از آن در البرز و نیم دیگر در حوزه جغرافیایی استان مازندران است.

 

 

کد خبر 1234064

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha