استفاده از ظرفیت های قانونی و مشارکت خیرین برای رفع مشکلات هنرستان کشاورزی یاسوج

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد از تنها هنرستان کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد در شهر یاسوج بازدید و از نزدیک در جریان مشکلات، نارسایی ها و فعالیت های آموزشی این هنرستان قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، سیدرضا حسینی نیک امروز (۳۰ آبان ماه) به همراه رئیس مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی استان کهگیلویه و بویراحمد، حراست نوسازی مدارس و رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل آموزش و پرورش استان از هنرستان کشاورزی آیت الله ملک حسینی یاسوج بازدید کردند.

 

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد پس از بازدید از محوطه، کلاس ها و خوابگاه هنرستان کشاورزی آیت الله ملک حسینی یاسوج، گفت: با مشارکت خیرین و استفاده از ظرفیت های قانونی برای حل مشکلات خوابگاهی و سرویس بهداشتی این هنرستان تلاش خواهیم کرد.

 

حسینی نیک ادامه داد: کارشناسان نوسازی مدارس استان از هنرستان کشاورزی آیت الله ملک حسینی بازدید و در زمینه حل مشکل گرمایشی گزارشی تهیه و مکاتبات لازم جهت رفع این مشکل صورت خواهد گرفت.

 

رئیس مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی استان کهگیلویه و بویراحمد نیزپس از این بازدید، گفت: با توجه به ظرفیت های استان در بخش کشاورزی، تاسیس هنرستان کشاورزی برای تربیت نیروی انسانی یک ضرورت بود که طی تفاهم نامه ای با آموزش و پرورش این مهم صورت گرفت.

 

نصرت الله حیدپور افزود: انتظار می رود سازمان نوسازی مدارس استان و آموزش و پرورش برای حل مشکلات فضای فیزیکی و خوابگاهی تنها هنرستان کشاورزی استان مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی استان را یاری نمایند.

 

مدیر هنرستان کشاورزی آیت الله ملک حسینی نیز از تحصیل بیش از ۱۲۰ دانش آموز در این هنرستان در سال تحصیلی جاری خبر داد .

 

آیت الله انصاری ضمن ابراز خرسندی از این بازدید، گزارشی از فعالیت های آموزشی و پرورشی این هنرستان و ارائه و مسائل و مشکلات پیش رو برای آموزش بهتر هنرجویان را مطرح کرد .

کد خبر 1234071

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha