مدیریت مبارزه با مواد مخدر نیازمند برنامه ریزی دقیق و بهینه است

امامی با اشاره به اهمیت برنامه ریزی جامع در حوزه مبارزه با مواد مخدر گفت: مدیریت مبارزه با مواد مخدر نیازمند برنامه ریزی دقیق و بهینه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در یزد، با هدف پیشگیری از اعتیاد، درمان،صیانت و حمایت های اجتماعی برای کارکنان،پرسنل و جامعه هدف در شرکت سنگ آهن مرکزی بافق، جلسه هماهنگی با حضور محمدحسین امامی دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر، دکتر فرح زادی روان درمانگر و متخصص مطالعات اعتیاد، کارشناسان فرهنگی و درمان دبیرخانه شورا و مدیر و مسئولین حراست این شرکت برگزار شد.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در این جلسه گفت: مواد مخدر حوزه پیچیده و پرحاشیه ای هست که می توان با برنامه ریزی دقیق و بهینه، مبارزه با این پدیده اجتماعی را مدیریت مطلوب کرد.

وی با بیان اینکه سیستم مبارزه با اعتیاد در جامعه باید با صبر و حوصله به کار خود ادامه دهد خاطرنشان کرد: مجموعه مدیریتی سنگ آهن باید برای رسیدن به هدف نهایی و مطلوب، برنامه های مبارزه با اعتیاد را بپذیرد و نهایت همراهی و همکاری را در طول فرآیند کار داشته باشد.

محمدحسین امامی ادامه داد: اعتماد و اطمینان خاطر دادن به کارکنان مجموعه و خانواده های ایشان از اهمیت زیادی برخوردار است و مدیریت مجموعه باید این موضوع را سرلوحه کار خود قرار دهد.

وی آموزش پیوسته و مداوم در طول فرآیند اجرای برنامه های پیشگیری حائز اهمیت دانست و تصریح کرد: نتیجه نهایی و بازخورد مثبت برنامه ها ممکن است سالها طول بکشد اما لازم است این پیوستگی و مداومت در فرآیند کار وجود داشته باشد.

امامی در پایان گفت: انتخاب یک نفر مدیر جهت کنترل،هماهنگی،ارزیابی و پایش برنامه ها از مهم ترین اقداماتی است که باید در این طرح دیده شود و دبیرخانه شورای هماهنگی هم نهایت همکاری و همراهی را در این زمینه دارد.

در ابتدای این جلسه آقای رضایی رئیس حراست سنگ آهن بافق ضمن تشکر از دبیرخانه شورا جهت همراهی در اجرای برنامه های مدنظر جهت پیشگیری و مبارزه با اعتیاد در مجموعه سنگ اهن گفت: شرکت سنگ آهن بافق مجموعه بزرگ و شناخته شده ای در کشور است و مجموعه حراست این مجموعه با هدف صیانت و پیشگیری از آسیب های اجتماعی بخصوص اعتیاد نیازمند همکاری و همراهی دستگاه های متولی و مرتبط است.

وی گفت: در نظر داریم در راستای پیشگیری از اعتیاد و حمایت و صیانت از کارکنان و خانواده ایشان برنامه هایی را در راستای پیشگیری،درمان،صیانت و حمایت های اجتماعی برای پرسنل،کارکنان و خانواده های ایشان اجرا کنیم.

کد خبر 1234112

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha