گروه های تئاتر بچه های مسجد فعالسازی می شود

ابدالی پور با اشاره به برگزاری همایش استانی تئاتر بچه های مسجد، گفت: در راستای برگزاری هرچه بهتر این همایش، گروه های تئاتر بچه های مسجد فعالسازی می شود.

محمد ابدالی پور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، اظهار داشت: همایش شهرستانی و استانی تئاتر بچه های مسجد در استان لرستان برگزار می شود.

 

مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد لرستان افزود: در راستای برگزاری هرچه بهتر این جشنواره، با همکاری حوزه هنری و با محوریت کانون فرهنگی هنری همای رحمت گروه های تئاتر بچه های مسجد در کانون های فرهنگی هنری مساجد راه اندازی می شود.

 

وی ادامه داد: هدف از برگزاری این رویداد، فعالسازی و ساماندهی گروه‌های تئاتر مردمی در سطح استان، ارتقای کیفی فعالیت‌های نمایشی گروه‌های تئاتر مردمی با توجه به حضور مربیان، ایجاد تولیدات محتوایی متناسب با فضا و ظرفیت‌های اجرای تئاتر در مساجد، برنامه ریزی و هدایت و تشویق گروه‌ها جهت اجرای تئاتر به نحو مطلوب در مساجد در استان و جذب حداکثری مخاطبان برای تمام گروه‌های سنی است.

 

ابدالی پور با بیان اینکه در گام نخست همایش تئاتر بچه های مسجد در مرحله محله ای برگزار می شود، اذعان داشت: این رویداد و همایش در ۲ مرحله برگزار خواهد شد که در مرحله اول اجرای محله‌ای است و هر محله‌ای که دارای مسجد باشد و گروه تئاتر در آن فعال باشد می‌توانند در این جشنواره ثبت نام کنند.

 

وی ادامه داد: مرحله دوم اجرای همایش استانی است که کارهای برگزیده در مرحله اول پس از داوری، جواز ورود به مرحله دوم و همایش استانی را کسب می‌کنند.

 

ابدالی پور با بیان اینکه جشنواره تئاتر بچه های مسجد با عنوان محرابیان برگزار می شود، اظهار کرد: جوانان و نوجوانان فعال در گروه‌های هنری مساجد با حضور یک مربی، پشتیبانی می شوند تا آثار نمایشی تولید کنند.

 

کد خبر 1234123

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha