رفراندم علیه آشوبگران برگزار کنید

حجت الاسلام رجبی با بیان اینکه در قانون اساسی تعریف شده است که چگونه رفراندوم برگزار شود گفت: اگر قرار است رفراندومی برگزار شود باید علیه آشوبگران برگزار شود.

آیت الله محمود رجبی، عضو جامعه مدرسین در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان با بیان اینکه هیچ نظامی خودش را به رفراندم نمی گذارد و نگذاشته است اما جمهوری اسلامی نوع حکومت، قانون اساسی و بازنگری قانون اساسی را به رفراندوم گذاشت و ۹۸ درصدمردم به این نظام رای آری دادند، گفت: اینکه عده ای معدود به میدان بیایند و برخلاف موازین بشری، دینی و عقلی دست به آشوب بزنند و تخریب اموال عمومی، شخصی و کشتار را اولویت قرار دهند نشان بی بصیرتی آنها است.

 

وی ادامه داد: اگر چنین اغتشاشاتی در هر نظامی رخ دهد با آن برخوردی بسیار شدید می شود مانند نمونه هایی که در سال های اخیر در تظاهرات حتی مسالمت آمیز در برخی کشورهای اروپایی اتفاق افتاد اما جمهوری اسلامی ایران با رافت اسلامی برخوردی متناسب با موازین انسانی و اسلامی کرده است. اما این فتنه گران به دستور اربابانشان به جنایت های خود افزودند.

 

عضو هیئت علمی مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره) ادامه داد: نظام اسلامی با رای 98 درصدی مردم تاسیس شده است و تنها در جایی رفراندوم معنا دارد که طبق قانون اساسی و موازین قانونی و در شرایط خاص باشد.

 

آیت الله رجبی با اشاره به اینکه در قانون اساسی تعریف شده است که چگونه رفراندوم برگزار می شود، گفت: 98 درصد مردم به این نظام رای آری دادند و نباید به دلیل رفتارهای ناهنجار عده اندکی موضوع برگزاری رفراندوم را مطرح کرد. اگر قرار است رفراندومی برگزار شود باید رفراندومی علیه آشوبگران برگزار شود. که دروز ۱۳ آبان نوعی رفراندوم علیه آنان با حضور باشکوه مردم علیه استکبار و اغتشاشگران  بود.

کد خبر 1234146

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha