پاسخگویی روزانه به ۹ هزار تماس در سامانه ۱۴۲۰ مرکز ارتباطات مردمی تامین اجتماعی

عظیم زاده با اشاره به اینکه روزانه ۹ هزار تماس با مرکز ۱۴۲۰ گرفته می شود، گفت: روزانه ۱۲ هزار مشاوره حضوری و هزار و ۲۰۰ درخواست غیرحضوری در شعب سراسر کشور به ثبت رسیده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان مازندران،‌ محمدمنصور عظیم‌زاده امروز (۳۰ آبان) یازدهمین جلسه شورای هماهنگی تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران با بیان اینکه سیستم پاسخگویی پل ارتباطی بین سازمان و شهروندان است بیان کرد: با ایجاد ساختارهای مدرن ارتباطی از طریق تبیین و پیاده‌سازی درگاه‌های ارتباطی متنوع از جمله مرکز تماس ۱۴۲۰، به صورت شبانه روزی پاسخ‌گوی مشکلات و سوالات بیمه شدگان، مستمری بگیران و بازنشستگان است.

 

مدیرکل ارتباطات و نظارت مردمی سازمان تامین اجتماعی کشور با اشاره به اینکه روزانه ۹ هزار تماس با مرکز ۱۴۲۰ گرفته می شود، تصریح کرد: روزانه ۱۲ هزار مشاوره حضوری و هزار و ۲۰۰ درخواست غیرحضوری در شعب سراسر کشور به ثبت رسیده است.

 

عظیم زاده با اشاره به آمار روزانه اقدامات این اداره کل برای پاسخگویی و اطلاع‌رسانی عمومی گفت:سازمان تأمین اجتماعی به ‌منظور ارائه فرهنگ پاسخ‌گویی و احترام به مردم در سطوح مختلف، پیگیری، حل فوری و ریشه‌ای مشکلات مردم، در یکسال گذشته اقدامات تحولی و برجسته‌ای انجام داده است.

 

مدیر شعب بانک رفاه استان مازندران نیز در این جلسه با اظهار اینکه بانک رفاه کارگران در کنار شبکه بانکی از یک طرف و در کنار سازمان های تابعه وزارت تعاون از طرف دیگر وظیفه خدمت رسانی به آحاد و اقشار جامعه را بر عهده دارد، گفت: خوشبختانه آمار عملکردی بانک رفاه استان در سال جاری در ارتباط با خود سازمان ها و ادارات تابعه وزارت تعاون (مثل تامین اجتماعی، مدیریت درمان، سازمان بهزیستی، کمیته امداد و... ) مثبت و بسیار مطلوب بوده و توانسته در کنار مدیران سایر مجموعه های مرتبط، راهگشای مسائل و مشکلات مراجعین باشد.

 

محمد الله‌مرادی با بیان اینکه بیشترین حجم تسهیلاتی که بانک رفاه طی سال گذشته پرداخت کرده به متقاضیان سازمان های تحت تعامل چون مددجویان بهزیستی و کمیته امداد ، مستمری بگیران تامین اجتماعی و ... بوده است، افزود: تقریبا هر ماه حدود یکصد فقره تسهیلات به مراجعین بازنشسته پرداخت می شود‌.

 

به گزارش شبستان، به مناسبت ۲۹ آبان سالروز ملی تصویب قانون کار، نصرالله دریابیگی دبیر اجرایی خانه کارگر استان و تعدادی از نمایندگان تشکل های کارگری در استان مهمان های ویژه این جلسه بودند که هر کدام به بیان مهمترین مسائل و دغدغه‌های این قشر پرداختند.

کد خبر 1234169

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha