ارتقاء دانش مسئولین حفاظت فنی برای کاهش حوادث سقوط از ارتفاع

سرابی مقدم گفت: همایش مسئولین حفاظت فنی استان خراسان رضوی به منظور ارتقاء سطح آگاهی و دانش مسئولین حفاظت فنی و برنامه ریزی لازم برای کاهش سطح حوادث سقوط از ارتفاع در سطح کارگاه ها و صنایع برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان رضوی، حمید سرابی مقدم امروز دوشنبه ۳۰ آبان در سومین همایش مسئولین حفاظت فنی استان خراسان رضوی گفت: این همایش با محوریت ایمنی کار در ارتفاع، به صورت تئوری و عملی با حضور مسئولین حفاظت فنی دارای تأییدیه صلاحیت ایمنی از اداره کار امروز دوشنبه در حال برگزاری است.

 

نائب رییس کانون ایمنی و مسئولین حفاظت فنی استان خراسان رضوی افزود: این همایش به منظور ارتقاء سطح آگاهی و دانش مسئولین حفاظت فنی و برنامه ریزی لازم برای کاهش سطح حوادث سقوط از ارتفاع در سطح کارگاه ها و صنایع برگزار می شود.

 

وی درباره ضرورت برگزاری چنین همایش‌هایی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه براساس مواد قانونی مندرج در ماده ۸۵ و ۹۳ قانون کار، رعایت مسائل ایمنی و آموزش آن در کارگاه های مشمول قانون کار الزامی است.

 

سرابی مقدم ادامه داد: براین اساس بکار گیری مسئول حفاظت فنی در این کارگاه ها و محیط های کاری و صنعتی توسط کارفرمایان باید مورد توجه قرار بگیرد و ارتقاء سطح دانش و آگاهی این افراد نیز در راستای اثرگذاری بیشتر، بسیار ضروری است.

 

وی گفت: در این همایش که با حضور هیات مدیره کانون کشوری مسئولین ایمنی و بهداشت کشور و مهمانانی از مرکز تحقیقات و تعلیمات حفاظت فنی و بهداشت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حال برگزاری است، بالغ بر ۲۳۰ نفر از مسئولین حفاظت فنی حضور دارند.

کد خبر 1234187

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha