۴۳ هزار نفر عضو شورای دانش آموزی مدارس اصفهان شدند

نم نبات از عضویت بالغ بر ۴۳ هزار و ۱۰۰ نفر از محصلان استان اصفهان در شورای دانش آموزی مدارس خبرداد.

مهدی نم‌نبات در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان با اشاره به اینکه انتخابات شورای دانش آموزی مدارس برگزار شد، گفت: بیش از یک میلیون دانش آموز در پنج هزار مدرسه استان اصفهان در حال تحصیل هستند که در انتخابات شورای دانش آموزی شرکت کرده اند.

 

 

معاون فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان افزود: 43 هزار و 100 نفر از محصلان استان اصفهان در شورای دانش آموزی مدارس با رای هم مدرسه ای خود انتخاب شده اند.

 

 

وی ادامه داد: فعالیت اجتماعی و گروهی این افراد برای کمک به توسعه مدرسه، فرصت خوبی در اعتلای آموزشی و پرورشی ایجاد خواهد کرد.

 

 

به گفته نم نبات، عضویت در گروه ها و طرح های فرهنگی مدارس نه تنها به رشد دانش آموزان کمک می کند بلکه زمینه ساز ارائه برنامه های جدید برای آموزشگاه ها هم خواهد شد.

 

 

وی یادآورشد: شورای دانش آموزی توانسته زمینه خوبی برای دریافت نیازها و اجرای طرح های دانش آموزان در راستای فعالیت های آموزشی، ورزشی و فرهنگی مدارس فراهم کند.

 

 

معاون فرهنگی و پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان خاطرنشان کرد: طرح ها و ایده های جدید شوراهای دانش آموزی در رقابت با دیگر شورای های مدارس منطقه و ناحیه ای منجربه کسب رتبه برتر آنان خواهد شد.

 

 

 

کد خبر 1234215

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha