کارهای فرهنگی و تربیتی به بهانه کمبود بودجه تعطیل نشود

آیت الله شعبانی موثقی با گلایه از اجرایی نشدن مصوبات شورای فرهنگ عمومی استان گفت: نیازمند طراحی درست اقداماتی مانند برگزاری اردوهای تربیتی هستیم که پاسخ‌گوی نیازهای دانش آموزان باشد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از همدان، آیت الله حبیب الله شعبانی موثقی در جلسه شورای تربیت استان همدان گفت: امروز نیازمند طراحی درست اقداماتی هستیم که پاسخ‌گوی نیازهای دانش آموزان باشد.

 

نماینده ولی فقیه در استان همدان افزود: برگزاری اردوهای تربیتی بخشی از این کار است و باید از مربیان توانا برای ارتباط با دانش آموزان در اردوگاه‌های تربیتی استفاده شود.

 

آیت الله شعبانی موثقی تصریح کرد: لازم است تا از همه اردوگاه‌های موجود در همدان برای انجام کار تربیتی به نحو احسن استفاده شود.

 

وی بیان کرد: کار در حوزه کودک و نوجوان تنها به برگزاری اردو خلاصه نمی‌شود و اردو یکی از ظرفیت‌ها در این عرصه مهم است.

 

امام جمعه همدان مطرج کرد: اقدامات تربیتی در حوزه کودک و نوجوان زمانی به نتیجه می‌رسد که فعالیت‌های آن مستمر باشد و برگزاری جلسات باید با خروجی مناسب همراه باشد.

 

آیت الله شعبانی موثقی ادامه داد: درست است که در شرایط فعلی با مشکلات اقتصادی و بودجه‌ای روبرو هستیم، اما مگر نمی‌شود از ظرفیت‌های موجود به نحو احسن برای پیشبرد اهداف استفاده کرد و آیا تنها باید منتظر بودجه بود و اقدامی انجام نداد؟

 

وی خاطرنشان کرد: با وجود آنکه برخی موضوعات در شورای فرهنگ عمومی با حضور و رأی مسئولان مصوب می‌شود، اما در عمل شاهد هستیم که اقدام لازم صورت نمی‌گیرد.

 

آیت الله شعبانی موثقی گفت: اگر مشکلی با طرح وجود دارد باید در همان جلسه بیان شود نه آنکه پس از تصویب در مرحله اجرا اقدامی انجام نشود.

کد خبر 1234225

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha