گردآوری ۲۰۰ هزار جلد کتاب در کتابخانه دانشگاه آزاد اسلامی کاشان

عرب زاده گفت: کتابخانه دانشگاه آزاد اسلامی کاشان با بیش از ۲۰۰ هزار جلد کتاب در موضوعات مختلف، از مهم‌ترین پایگاه‌های مراجعه اهل علم در منطقه بزرگ فرهنگی کاشان و آران و بیدگل است.

میثم عرب‌زاده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان  در حاشیه تجلیل از کتابداران دانشگاه آزاد اسلامی کاشان گفت: کتابخانه دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان با قدمتی همپای این واحد دانشگاهی و با اهدای بیش از ۴۰ هزار جلد کتاب توسط خیران و نیک‌اندیشان از جمله عبدالحسین زرین‌کوب در سال ۱۳۶۳ گشایش یافت.

 

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان افزود: این کتابخانه اکنون با بیش از ۲۰۰ هزار جلد کتاب در موضوعات مختلف علمی، دینی، فرهنگی، درسی، تاریخی  از مهم‌ترین پایگاه‌های مراجعه اهل علم در منطقه بزرگ فرهنگی کاشان و آران و بیدگل است.

 

عرب زاده ادامه داد: تاکنون بیش از ۳۰ استاد فرهنگ دوست کتابخانه شخصی خود را به کتابخانه واحد کاشان اهدا کرده‌اند و مأمور به حفظ این میراث غنی و گران‌مایه هستیم.

 

وی به اهمیت موضوع کتاب و کتاب‌خوانی در تعالیم دین کامل اسلام اظهار کرد: جامعه‌ای که با کتاب انس داشته باشد، پیروز میدان‌های عقیدتی و علمی بوده و به میزانی که از کتاب و کتاب‌خوانی فاصله داشته باشد از معنویت دور است.

 

کد خبر 1234266

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha