فعالیت ۹۵ گروه جهادی با ۵۰۰ جهادگر در عرصه‌های مختلف در آران و بیدگل

فرماندار آران و بیدگل از فعالیت و خدمت رسانی ۹۵ گروه جهادی با ۵۰۰ جهادگر در عرصه‌های مختلف عمرانی، بهداشتی و درمانی، فرهنگی تبلیغی، دامپزشکی، معیشتی، کشاورزی، خدماتی، اقتصاد مقاومتی و سایر عرصه‌های تخصصی در شهرستان آران و بیدگل خبر داد.

علی اکبر رضایی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در حاشیه نشست با اعضای شورای جهادی و مدیران جهادی موفق شهرستان آران و بیدگل گفت: بسیج با الهام گرفتن از مکتب فکری امام خمینی(ره) و در راستای منویّات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) در عرصه‌های مختلف سیاسی و فرهنگی، علمی و اقتصادی توانسته است تثبیت، تداوم، ماندگاری، پیشرفت و قدرت‌افزایی برای انقلاب و نظام را در همراهی با سایر نیروهای انقلاب رقم بزند.

 

فرماندار آران و بیدگل با بیان اینکه بسیج نماد حرکت جهادی، محرومیّت زدایی و خدمت به ولی نعمتان انقلاب اسلامی است، افزود: مدیریت جهادی در عرصه‌های سرنوشت‌ساز کشور، با حضور آگاهانه، تعیین‌کننده، متعهدانه و با بصیرت خود، تجلّی عشق و دلدادگی و نماد عزّت، اقتدار، ولایت‌مداری، ایثار و فداکاری را در تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی به نمایش گذاشته است.

 

رضایی با اشاره به اینکه تحقق بیانیه گام دوم انقلاب به حضور موثر جوانان جهادی نیاز دارد، گفت: تلاش گروه های جهادی برای کمک به محرومان و آبادانی شهرها یکی از نمونه‌های توجّه به مدیریت جهادی و ورود جوانان انقلابی برای حل مشکلات کشور است.

 

وی با بیان اینکه به برکت روحیه دینی و انقلابی حاکم در بین جوانان امروز امید و نشاط در بین نسل جوان و نوجوان زنده است، تصریح کرد: ۹۵ گروه جهادی با ۵۰۰ جهادگر در عرصه‌های مختلف عمرانی، بهداشتی و درمانی، فرهنگی تبلیغی، دامپزشکی، معیشتی، کشاورزی، خدماتی، اقتصاد مقاومتی و سایر عرصه‌های تخصصی در شهرستان آران و بیدگل به مردم خدمت‌رسانی می‌کنند.

 

فرماندار آران و بیدگل با اشاره به اقدامات مؤثر قرارگاه جهادی بسیج سازندگی شهرستان در زمینه اردوهای جهادی گفت: گروههای جهادی و جهادگران امروز در ادامه راه انقلاب و خدمت به مردم با احساس مسئولیت و مطالبه‌گری و با الگو گیری از شعارهای اول انقلاب در رفع مشکلات مردم و جامعه قدم بر می دارند.

 

رضایی راهکار مقابله با تهدیدات و مشکلات را گام نهادن در مسیر مدیریت جهادی دانست و افزود: مدیران و مسؤولان اجرایی شهرستان با تفکر بسجی و مدیریت انقلابی و جهادی در زمینه رفع مشکلات شهرستان تلاش کنند.

کد خبر 1234274

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha