وزارت نیرو نسبت به تکمیل شبکه فاضلاب دزفول توجه ویژه کند

آوایی با اشاره به ضرورت تکمیل شبکه فاضلاب دزفول گفت: اعتبار مورد نیاز شبکه فاضلاب دزفول در انتظار ماده ۲۳ معطل مانده است.

سید احمد آوایی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان خوزستان، با اشاره به در دیدار با وزیر نیرو اظهار کرد: شبکه جمع‌آوری فاضلاب شهر دزفول تاکنون ۴۶ درصد اجرا شده و مابقی آن به صورت سنتی جمع‌آوری می‌شود.

 

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه برای تکمیل پروژه جمع‌آوری فاضلاب شهرستان دزفول پیگیری جهت اختصاص اعتبار ۶۲۰ میلیارد تومانی از محل ماده ۵۶ صورت گرفته افزود: متاسفانه این موضوع در انتظار ماده ۲۳ برنامه و بودجه معطل مانده لذا ضرورت دارد با توجه به اهمیت موضوع رسیدگی آن تا حصول نتیجه از طرف وزارت نیرو انجام گیرد.

 

وی خواستار توجه وزارت نیرو نسبت به پایداری آب رودخانه دز و تامین آب کافی به میزان ۱۵۰ متر مکعب جهت حمایت از کشاورزان شد و تصریح کرد: ۱۰۰ هزار هکتار زمین زراعی، چهار شرکت کشت و صنعت و ۱۸ هزار نفر از جامعه کشاورزی در حوزه آبیاری دز جهت زراعت با مشکل تامین آب مواجهه هستند، لذا تامین آب مورد نیاز کشاورزان با توجه به اهمیت مستقیم آن بر ایجاد رونق اقتصادی در منطقه و افزایش تولید ضروری است.

 

کد خبر 1234276

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha