آغاز به‌کار قرارگاه جهادی «حاج عبدالله والی و الکفیل» در استان گلستان

بابایی گفت: همزمان با فرا رسیدن هفته بسیج، قرارگاه جهادی حاج عبداله والی و الکفیل با هدف ارائه خدمات پزشکی رایگان به مددجویان کمیته امداد در استان گلستان حضور یافتند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از استان گلستان و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد گلستان، عیسی بابایی گفت: اولین حضور قرارگاه جهادی حاج عبداله والی و الکفیل همزمان با هفته بسیج و از دوشنبه 30 آبانماه لغایت 3 آذرماه در مصلی نماز جمعه گرگان با هدف ارائه خدمات تخصصی پزشکی رایگان به مددجویان و سایر نیازمندان استان انجام می شود.

 

مدیرکل کمیته امداد گلستان افزود: مرحوم «حاج عبدالله والی» از امدادگران کمیته امداد بود که با روحیه جهادی سال‌ها در مناطق محروم منطقه بشاگرد، منشأ خدمات و فعالیت‌های ارزنده و مؤثری در راستای رسیدگی به محرومان بود.

 

بابایی ضمن تشکر از همراهی و هماهنگی دستگاههای اجرایی استان تصریح کرد: با هماهنگی و برنامه ریزی صورت گرفته از سوی استانداری گلستان، بسیاری از دستگاههای اجرایی نظیر، دانشگاه علوم پزشکی، دفتر نماینده ولی فقیه و ستاد نماز جمعه گرگان، صداوسیما، جمعیت هلال احمر، نیروی انتظامی، اورژانس 115، آتش نشانی و شرکت توزیع نیروی برق بمنظور تسهیل در ارائه خدمات پز ش کی و دندانپزشکی رایگان به مددجویان این نهاد وسایر نیازمندان همکاری کردند.

 

وی افزود: در این 4 روز بیش از 120 پزشک و دندانپزشک از استان گلستان و سراسر کشور در این اردوی جهادی مشارکت دا رند و خدمات ترمیم، عصب کشی ، جرم گیری و کشیدن و پرکردن دندان ، را بصورت رایگان انجام می دهند.

 

بابایی با اشاره به استفاده از پزشکان بومی استانی، یادآورشد: در این اردو ی جهادی متخصصان رشته‌های تخصصی چشم پزشکی، زنان وزایمان، داخلی و طب سنتی به نیازمندان خدمات رسانی می‌کنند.

 

مدیرکل کمیته امداد گلستان ادامه داد: تمامی داروها و اقلام و خدمات در مدت برپایی این اردوی جهادی به صورت رایگان ارائه می شود.

 

وی با تقدیر از مجموعه ادارات استانی که در این طرح مشارکت دارند افزود: پیش بینی می شود روزانه 500 بیمار نیازمند شامل 70 درصد مددجوی تحت حمایت و 30 درصد سایر نیازمندان در این 4 روز ویزیت و درمان شوند.

 

بابایی اظهار کرد: جوانان حاضر در این گروه جهادی ثابت کردند با تمام توان به منویات رهبری لبیک می گویند.

 

 

کد خبر 1234313

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha