آموزش وپرورش مؤثرترین حوزه برای پیشرفت کشور است

ریواده مؤثرترین و مهم‌ترین حوزه برای پیشرفت کشور، را آموزش‌وپرورش عنوان کردوگفت: رکن اصلی آن دانش‌آموز است.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان از سمنان، احمد ریواده شامگاه گذشته در جلسه مجلس دانش‌آموزی استان سمنان با بیان  اینکه مؤثرترین و مهم‌ترین حوزه برای پیشرفت کشور، آموزش‌وپرورش و رکن اصلی آن دانش‌آموز است گفت: تمرین پیشرفت در سطح‌ مدارس باید به صورت ویژه مورد توجه و تأکید قرار داشته و اجرایی شود و از مشارکت حداکثری دانش‌آموزان نیز در پیشبرد هرچه بهتر امور کشور بهره برده شود.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان با اشاره به هوش واستعداد نسل دهه ۸۰ و ۹۰ اظهارداشت : این نسل تحلیل‌های درستی از وضعیت موجود ارائه می‌دهند که باید مورد استفاده قرار گیرد.

 

وی با تأکید برانتقال پیام شهدا در عرصه جهاد تبیین، ادامه داد: مؤثرترین ابزار اعتمادسازی؛ عمل‌گرایی است که باید تصمیمات خوب اتخاذ شده را به مرحله عمل و اجرا برسانیم.

 

ریواده  دانش آموزان فعال آشنا با  محورهای حوزه پیشرفت را  مهم‌ترین‌ و مؤثرترین‌ امر در جهاد تبیین عنوان کردوافزود: ناامید سازی،‌ مهم‌ترین‌ مؤلفه و شاخصه بارز ایران ستیزی است که امروز در دستور کار دشمنان نظام قرار دارد.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان تصریح کرد: عامل اصلی اتفاقات اخیر آمریکا و جبهه سلطه است که تلاش برای تجزیه سازی ایران اسلامی هستند و به فرموده مقام معظم رهبری، تضعیف ایران قوی هدف دشمنان است.

 

وی توجه به نشاط اجتماعی در تمامی عرصه‌ها و حوزه‌های زندگی را مورد تأکید قراردادوافزود:  از محل مشارکت‌های اجتماعی باید به بهترین شکل ممکن بهره برد.

 

ریواده با بیان اینکه  تمرین پیشرفت نیز در سطح‌ مدارس باید به صورت ویژه مورد توجه و اجرایی شود اضافه کرد: از مشارکت حداکثری دانش‌آموزان نیز می‌توان در پیشبرد هرچه بهتر امور استفاده شود.

 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: تقویت مهارت‌های زندگی و مواردی که موردنیاز دانش‌آموزان ما برای قوی بودن است، مورد توجه آموزش‌وپرورش قرار داشته و در برنامه‌های آموزشی گنجانده شود.

کد خبر 1234328

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha