مسائل کشور را با راهکارهای علمی و کارشناسی می توان حل کرد

شعبانی گفت: امروز مسئله ای در کشور وجود ندارد که راهکار علمی و کارشناسی نداشته باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، محمدحسن شعبانی امروز سه شنبه (۱ آذر) در نشست اساتید بسیجی جهرم که در فرمانداری ویژه این شهرستان برگزار شد،‌گفت: اساتید صاحب فکر، ایده و نظر هستند و امروز نیازمند ایده و اندیشه ‌های نو و جدید هستیم. 

 

فرماندار ویژه جهرم افزود: دانشگاه‌ها دارای نیروی انسانی و توانمند‌های علمی فراوان و محققان با دانش فنی بالا هستند که می توانند در راستای حل مشکلات جامعه کمک کنند. 

 

شعبانی تاکید کرد: معتقدم ظرفیت های خوب موجود در دانشگاه‌ها می تواند گره گشا باشد و ما آمادگی داریم از آنان حمایت کنیم و امکانات لازم را در اختیار آنان قرار دهیم.

 

وی با بیان اینکه باید قدم های بزرگی برای شهرستان برداریم، گفت: متاسفانه ما جهرم و فرهنگ اصیل جهرم را به خوبی معرفی نکردیم که امیدواریم با راه اندازی هفته فرهنگ جهرم بتوانیم این کمبود را جبران کنیم.

 

شعبانی بیان کرد: توقع است که اساتید در حوزه جهاد تبیین تلاش ویژه کنند و کارگروه هایی از اساتید برای حوزه های مختلف اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و … راه اندازی شود تا نظر و ایده های تخصصی و علمی آنان به مسولین شهرستان منتقل شود.

 

نماینده عالی دولت در شهرستان جهرم با اشاره به اینکه همه باید کمک کنیم تا در مسیر توسعه شهرستان قدم برداریم، گفت: دفتر ارتباط صنعت با دانشگاه های شهرستان جهرم باید با جدیت بیشتری فعالیت کند چرا که توسعه اقتصادی نیازمند تعامل صنعت با دانشگاه است.

 

فرماندار ویژه جهرم در پایان این جلسه با بیان اینکه امروز مسئله ای در کشور وجود ندارد که راهکار علمی و کارشناسی نداشته باشد، تاکید کرد: این وظیفه همه ما مسولان و مدیران است که فضا را برای حضور بسیج اساتید، نخبگان و صاحب نظران علمی فراهم کنیم تا در نظام تصمیم سازی و تصمیم گیری در تمامی کارگروه، شوراها و مجامع تصمیم‌گیری‌‌ شهرستان، بسیج اساتید را در کنار خود داشته باشیم.

کد خبر 1234335

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha