مدارس سنگی کشور تا پایان سال آینده برچیده می‌شوند

خان‌محمدی، در حاشیه افتتاح هنرستان مارون ۳ در بندر ماهشهر، بر ضرورت توسعه هنرستان های فنی و حرفه ای در مناطق صنعتی تاکید کرد و گفت: دارس سنگی کشور تا پایان سال آینده برچیده می‌شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از استان خوزستان، حمیدرضا خان‌محمدی، امروز سه‌شنبه (۱ آذر) در حاشیه افتتاح هنرستان دخترانه مارون شهرستان ماهشهر اظهار کرد: مدارس سنگی خشکه‌چین و سنگی استاندارد در برخی مناطق وجود دارد اما با برنامه‌ریزی انجام شده مدارس سنگی، بهسازی شده و مدارس احداث شده با مصالح ساختمانی استاندارد جایگزین آنها خواهند شد.

 

معاون وزیر آموزش و پرورش، یکی از اصول اصلی دولت مردمی را بهره‌گیری از ظرفیت مردم برای اجرای طرح‌ها و پروژه‌ها عنوان کرد و افزود: خوشبختانه در سال گذشته سه هزار میلیارد ریال از سوی خیران مدرسه‌ساز کشور برای امر مدرسه‌سازی هزینه شد.

 

وی این مشارکت را نشان‌دهنده هم‌نوایی و هم‌صدایی مردم در امر مدرسه‌سازی دانست و خاطر نشان کرد: مدرسه‌سازی مهم‌ترین رکن در یک منطقه است.

 

خان‌محمدی اضافه کرد: اگر همه به امر مدرسه‌سازی و مدرسه‌یاری توجه کنند نسل آینده آنگونه که باید تربیت می‌شود و ارزش افزوده‌ای که دانش‌آموزان به عنوان نسل آینده کشور خواهند داشت چند برابر می‌شود.

 

وی یاد آور شد: متخصصانی که در منطقه صنعتی ماهشهر فعالیت می‌کنند همه در این‌گونه مدارس رشد کرده و پرورش یافته‌اند.

 

معاون وزیر آموزش و پرورش به منظور افتتاح هنرستان دخترانه مارون سه ماهشهر و حضور در جشنواره خیران مدرسه‌ساز این شهرستان به خوزستان سفر کرده است.

 

هنرستان دخترانه مارون ۳ ماهشهر با رویکرد توسعه مهارت‌آموزی و آموزش صنعتی در مساحت یک هزار و ۵۲۰ مترمربع زیربنا، توسط شرکت پتروشیمی مارون در شهرک طالقانی بندرماهشهر احداث شده است.

 

کد خبر 1234406

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha