کانون های مساجد دستاوردهای انقلاب اسلامی را برای نسل امروز تبیین کنند

حجت الاسلام موسوی گفت: دستاوردهای انقلاب اسلامی باید به ویژه برای دانش آموزان بازگو شود و لازم است کانون های مساجد در این حوزه وارد شوند و جوان و نوجوان ما که به مسجد می آیند این دستاوردها را برای شان تبیین کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، حجت الاسلام سید ابراهیم موسوی در نشست با مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین که در دفتر امام جمعه آوج برگزار شد، بیان کرد: دشمنان برای گمراه کردن جوانان اقدامات بسیاری دارند بنابراین در حوزه تعلیم و تربیت در آموزش و پرورش باید توجه لازم را داشته باشیم.

 

امام جمعه آوج ادامه داد: متأسفانه گاهی دیده می شود برخی دانش آموزان تحت تأثیر شبکه های ماهواره ای و تبلیغات دشمن در فضای مجازی قرار می گیرند که معلمان نسبت به آگاه سازی آنها و پاسخگویی نسبت به شبهات نقش مهمی دارند.

 

وی عنوان کرد: امکانات بسیاری به برکت انقلاب اسلامی در کشور ایجاد شده است و دستاوردهای انقلاب اسلامی باید به ویژه برای دانش آموزان بازگو شود و لازم است کانون های مساجد در این حوزه وارد شوند و جوان و نوجوان ما که به مسجد می آید، این دستاوردها را برای شان تبیین کنند.

 

حجت الاسلام موسوی یاداور شد: لازم است به شبهه افکنی ها و سوالات نسل امروز پاسخ داد و برنامه های جذابی برای این قشر در مساجد اجرا شود.

 

محمد حسین باغبانها هم در این دیدار با ارائه گزارشی از روند فعالیت های کانون های مساجد استان اظهار کرد: در بین کانون های مساجد استان حدود 210 کانون در مساجد روستایی و حدود 180 کانون هم در مساجد شهرهای استان فعالیت دارند؛ در مساجد ارگان های مختلف دخیل هستند و کانون ها تشکیل شده تا در مساجد به صورت تخصصی کار فرهنگی و هنری انجام دهند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین خاطر نشان کرد: در کانون ها این دغدغه وجود دارد که فرد مسجدی هنرمند و فرهنگی تربیت شود و در واقع فردی را داشته باشیم که هم هنرمند و هم مسجدی باشد.

 

کد خبر 1234408

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha