فعالان کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه (س) به دیدار خانواده شهید اهل تسنن «اروجعلی نصیرزاده» رفتند

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه (س) گفت: اعضای کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه (س) با حضور امام جماعت و هیئت امنای مسجد به دیدار خانواده شهید اهل تسنن «اروجعلی نصیرزاده» رفتند.

«شورانگیز نوروزی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: اعضای کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه (س) با حضور امام جماعت و هیئت امنای مسجد به دیدار خانواده شهید اهل تسنن «اروجعلی نصیرزاده» رفتند.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری حضرت خدیجه (س) تصریح کرد: در این دیدار از مقام شامخ شهیدان شهر هشتجین تجلیل و از صبر و بردباری خانواده والامقام شهید نصیرزاده تکریم شد.

 

وی ادامه داد: تجدید میثاق با آرمان های امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری و شهدا از دیگر بخش های این دیدار بود.

 

شهید سرافراز «اروجعلی نصیر زاده هشجین» متولد 1340 در خانواده اهل تسنن بود و پس از پیروزی انقلاب اسلامی در خط مقدم جبهه های حق علیه باطل حضور یافت و در تاریخ 17/9/60 در منطقه دزفول به فیض شهادت نائل شد.

 

بخشی از وصیت نامه این شهید:

من آگاهانه شهادت را انتخاب كرده و به مرگ در رخت خواب پشت كرده وخونين به ديدار خدا رفتن را انتخاب كرده ام. اين راهی كه من انتخاب كردم راهی است كه سالار شهيدان اين راه را انتخاب كرده و از پيروان او هستيم و بايد اين راه را برويم. خدا را شكر كه اين نعمت را براي ما كرامت نمود و وجود شخصيتی بی نظير همچون امام خمينی بين ملت ما ظاهر فرمود و اين بزرگترين عنايتی بود كه خداوند عالم به ما كرامت فرموده است. ما آنقدر در دريای خون خود شناور می شويم تا بالاخره به ساحل دريا برسيم تا به قله پيروزی برسيم و برای رسيدن به پيروزی از شهادت هراسی نداريم.

کد خبر 1234434

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha