۴۲ طرح عمرانی و محرومیت زدایی در خراسان جنوبی افتتاح می شود

هنری گفت: طی هفته بسیج همزمان با برگزاری رزمایش جهادگران فاطمی، ۴۲ طرح عمرانی و محرومیت زدایی با اعتباری بالغ بر ۲۲۳ میلیارد تومان در خراسان جنوبی به بهرداری خواهد رسید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خراسان جنوبی، مهدی هنری امروز (۱ آذر) در حاشیه برگزاری همایش جهادگران فاطمی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امسال شعار هفته بسیج با عنوان«بسیج، خدمتگذار ملت ایران» تعیین شده است.

 

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی در ادامه بیان کرد: با توجه به این شعار برنامه ریزی اجرای رزمایش جهادگران فاطمی ۲ همزمان با سراسر کشور در خراسان جنوبی انجام شد.

 

وی با بیان اینکه ۸ هزار و ۳۰۰ جهادگر در اجرای رزمایش جهادگران فاطمی ۲ در استان همکاری دارند، ادامه داد: این جهادگران در قالب ۷۳ گروه تعیین شده اند و به مدت ۱۰ روز در بیش از ۱۲ عرصه به ارائه خدمات عمرانی، مهارتی و آموزشی خواهند پرداخت.

 

هنری در ادامه گفت: در راستای برگزاری رزمایش جهادگران فاطمی ۲، گروه های جهادی در ۴۶۳نقطه خراسان جنوبی فعالیت خواهند داشت که از این تعداد ۳۰۷ نقطه روستایی است.

 

مسئول بسیج سازندگی خراسان جنوبی به پروژه های محرومیت زدایی اشاره کرد و افزود: ۴۲طرح عمرانی و محرومیت زدایی با اعتباری بالغ بر ۲۲۳ میلیارد تومان در استان به بهرداری خواهد رسید.

 

وی با بیان اینکه امیدآفرینی یکی از موضوعات مهم در بحث «جهاد تبیین» است، بیان کرد: حضور گروه های جهادی علاوه بر سازندگی شخصیت جهادگران سبب آبادی و سازندگی مناطق محروم می شود.

 

 

کد خبر 1234457

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha