نشست تخصصی کتابخوانی در رضوانشهر برگزار شد

به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی نشست تخصصی کتابخوانی در رضوانشهر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گیلان، به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی نشست تخصصی کتابخوانی با حضور فرماندار رضوانشهر، امام جمعه بخش پره سر و بانوان ادارات شهرستان در محل سالن اجتمات فرمانداری برگزار شد.


سیدنادر صفوی در این نشست ضمن گرامیداشت هفته کتاب و کتابخوانی و هفته بسیج اظهار کرد: همه دستگاه های اجرایی شهرستان در امر ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی اهتمام ویژه داشته باشند.

 

فرماندار رضوانشهر با تاکید بر ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی افزود: فرهنگ کتابخوانی باید در جامعه ترویج تا زمینه لازم برای بهره مندی مطلوب هر فرد در راستای تقویت اطلاعات خود از دیگر منابع علمی فراهم شود.


وی گفت: مطالعه کتاب یکی از ضروریات زندگی انسان در برهه های مختلف زمانی بشمار می رود که نقش مهم آن درارتقای فرهنگ و توسعه جامعه بسیار تاثیر گذار است، بایستی با اقدام های عملی و عملیاتی برای ارتقای حوزه کتاب و کتابخوانی تلاش کنیم.


صفوی کتاب سلام سالار زندگینامه شهید همدانی را برای دیگران به اشتراک گذاشت و همچنین در این نشست تخصصی پنج عنوان کتاب دیگر نیز با عناوین « کتاب بی نمازها خوشبخت ترند اثر فاطمه دولتی، کتاب فاطمه الزهرا(س) اثر سیدمحمدباقرحکیم، کتاب سربازکوچک اثرمهدی طحانیان، دوکتاب سه دقیقه درقیامت وحکایت زمستان» برای حاضرین به اشتراک گذاشته شد.

 

کد خبر 1234479

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha