ظرفیت کنگره شهدا برای «پیوستگی نسلی» به‌ کارگیری شود

جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: معارف انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را باید در نسل‌های مختلف انقلاب ادامه دهیم و از ظرفیت کنگره شهدا برای پیوستگی نسلی استفاده کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گچساران، «مصطفی مثنوی»  امروز در نشست توجیهی مشورتی مدیران و دبیران ستاد استانی کنگره شهدا، اظهار کرد: نهادینه کردن راهبرد مقاومت و ایستادگی در سطوح مختلف اجتماعی از مهم‌ترین اهداف برگزاری کنگره شهدا است و در همه برنامه‌ها باید این مفهوم به نسل جوان انتقال داده شود.

 

جانشین سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد، تصریح کرد: شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بهترین الگوهای تربیتی ما هستند و به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی باید محوریت شهدا را در جامعه نهادینه کنیم.

 

وی افزود: پیوستگی نسلی از دیگر موضوعات مورد توجه رهبر معظم انقلاب اسلامی است و بر این اساس، معارف انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را باید در نسل‌های مختلف انقلاب ادامه دهیم و باید از ظرفیت کنگره شهدا برای پیوستگی نسلی استفاده کنیم.

 

مثنوی خواستار جذب جوانان و نوجوانان و استفاده از ظرفیت این قشر در برگزاری کنگره شهدا شد و ابراز کرد: در سال ۹۵ بخشی از کار برگزاری کنگره را به این نسل واگذار کردیم که به خوبی اجرا شد.

 

وی با تأکید بر اینکه باید در کنگره شهدا زبان سخن را با نسل جدید پیدا کنیم، بیان کرد: الان در مقطعی از جنگ صحبت می‌کنیم که حدود ۳۴ سال از پایان دفاع مقدس گذشته و ممکن است زبان نسل جدید با زبان ما متفاوت باشد بنابراین باید در برگزاری کنگره شهدا، اولویت‌بندی مخاطب مد نظر باشد.

 

جانشین سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد تولید آثار فاخر را از دیگر برنامه‌های دومین کنگره ملی شهدا در استان عنوان کرد و متذکر شد: در این راستا بهره‌برداری حداکثری از ظرفیت‌های ادبی و هنری مدنظر است و باید در این زمینه به سمت تولید کارهای ماندگار و تاثیرگذار برویم.

 

مثنوی خواستار مردمی بودن برنامه‌های مربوط به کنگره شهدای استان شد و خاطر نشان کرد: خدمات اجتماعی از دیگر برنامه‌های کنگره است که در این راستا آبرسانی به بیش از ۲۸۰ روستای استان در قالب طرح‌های محرومیت‌زدایی از جمله خدماتی است که باید در ظرفیت اجلاسیه قرار گیرد.

 

کد خبر 1234543

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha