تقویت عملکرد خدمت‌رسانی رضایت‌مندی را افزایش می‌دهد

سرهنگ رازی با اشاره به لزوم اصلاح رفتار سازمانی گفت: تقویت عملکرد خدمت‌رسانی نهادهای اداری و خدماتی، رضایت‌مندی را افزایش می دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان سرهنگ«مجتبی رازی« روز چهارشنبه(۲ آذرماه) در دیدار با شهردار و معاونین مدیریت شهری و اعضای شورای اسلامی شهر تیران اظهارداشت: بسجی بودن تنها به عضویت در سازمان مشخص نیست بلکه روحیه و نوع نگرش مهم است که بسیجیان همه برای خدمت به مردم و جامعه در هر شرایطی تلاش می کنند.

فرمانده سپاه شهرستان تیران و کرون افزود: تقویت عملکرد خدمت رسانی نهادهای اداری و خدماتی که ناشی از ارتقای روحیه بسجی است، رضایتمندی را افزایش می دهد.

وی ادامه داد: نوع رفتار و برخورد با ارباب رجوع و رسیدگی به دغدغه های مردم از شاخصه های اخلاقی افزایش رضایتمندی بوده و اگر یک کارمند در یک نهاد نارضایتی ایجاد کند تبعات آن برای نظام خواهد بود.

 

سرهنگ رازی با اشاره به تشکیل بسیج به عنوان نهادی برای خدمت به مردم با استفاده از ظرفیت نیروی انسانی مردمی تصریح کرد: بسیجیان خود را سرباز ولایت می دانند و در همه عرصه ها خدمت به مردم انجام می دهند.

وی حضور نیروهای بسیج در عرصه های مختلف برای خدمتگذاری را مهم خواند و گفت: همیشه در عرصه های مختلف حضور یافته و به رفع نیاز کمک کرده اند.

 

*تفرقه چالشی پیش روی کشور

 

شهردار تیران در این نشست از تفرقه و اتفاقات کشور یاد کرد و اذعان داشت: تفرقه چالشی پیش روی کشور بوده که این روزها اوج گرفت و زمینه نفوذ دشمن را فراهم کرده است.

«حسن حجتی» ادامه داد: بسیجیان طلایه دار امنیت شده اند و جان خود را برای دفاع از کشور به میدان عمل گذاشته اند.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم هر چه زودتر بساط این ناامنی و تفرقه ها جمع شود و کشور در سایه سلامت و امنیت مسیر پیشرفت خود را طی کند.

 

*تعامل بسیج و مدیریت شهری برای اعتلای جامعه

 

عضو شورای اسلامی شهر تیران هم در این نشست با اشاره به ضرورت خدمت رسانی به مردم و کاهش نارضایتی ها، تصریح کرد: همبستگی و تعامل بین بخشی برای خدمت به مردم جز مهمترین ماموریت های سازمانی است.

به اعتقاد «علیرضا دادخواه» تعامل بسیج و مدیریت شهری برای اعتلای جامعه از مولفه های مثبت در تیران است که نتیجه آن به مردم می رسد.

کد خبر 1234567

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha